عشق فقط خدا

عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

عشق فقط خدا

عاقبت ما کشتی دل را به دریای جنون انداختیم
عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

تا رها گردیم از دلواپسی در آنسوی خط زمان
ما در عرش کبریایی خانه ای از جنس ایمان ساختیم

با تو ام با نی عالم با تو ام ای مهربانم
ای تو خورشید فروزان من شبم شب را بسوزان

کوچکم با قطره بودن راهی ام کن سوی دریا
عاقبت باید رها شد روزی از زندان دنیا

سیر در دنیای معنا بی زمان و بی مکان
وصل در عین جدایی زندگی با جان جان
..زندگی با جان جان

عاشقان در شوق پروازند از این خاکدان
چون که باشد پای یک عشق خدایی در میان...

کانال تلگرام ما
contact
جهت ورود کلیک کنید :)
جست و جو
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۱

شنیده های بورسی

پاکشو

افزایش تولید و صادرات محصولات شوینده از هنکل پاکشو. قابلیت تسعیر منابع ارزی حاصله به نرخ صرافی و توانایی تحقق سود ۲۰۰ تومانی هر سهم در سال مالی جاری شرکت



ددام

احتمال افزایش نرخ فروش محصولات دارویی ددام از نیمه دوم سال و افزوده شدن اقلام جدید دارویی دامی و انسانی با بهره برداری از طرح توسعه و امکان تعدیل مثبت عایدی بیش از ۲۰ درصدی هر سهم



شسپا

شنیده می شود اعلام خسارت آتش سوزی شسپا تا دو هفته دیگر/این روانکار افزایش سرمایه دارد/مدیرعامل عنوان کرده :خبرهای خوبی در گزارش ۶ ماهه برای سهامداران داریم .



کاما

ثبات افزایش نرخ جهانی روی بزرگترین پتانسیل این شرکت در سال جاری است.



شرانل

تغییر ترکیب تولید شرکت می تواند در میان مدت سود آن را با جهش دیگری روبرو کند. از سوی دیگر با سود ۳۴۴ تومانی فعلی هر سهم، نسبت p/e آن نیز کمتر از ۴ است.



وپست

هم که روزهای گذشته با شایعه افزایش سرمایه همراه بود، افزایش سرمایه احتمالی شرکت تکذیب شده است.



فلوله

ازآنجا که اعتبارات بخش آب در حال افزایش چشم گیری اشت این سهم در بلند مدت بازدهی بسیار مطلوبی در قیمت های خرید کنونی خواهد داشت



ستران

در نماد سیمان تهران شنیده می شود تولید و فروش شرکت در ۳ ماهه دوم مناسب بوده و خریداران انتظار پوشش سود عملیاتی مناسبی از این سهم دارند



دکیمی

در نماد کیمیدارو احتمال رشد نرخ داروها در نیمه دوم سال در کنار بازدید گروهی از فعالان بازار از این شرکت در هفته گذشته، می تواند در کوتاه مدت باعث جلب توجه فعالان بازار به سهم شود.



تکمبا

مدیرعامل شرکت کمباین‌سازی ایران از راه‌اندازی اولین واحد مکانیزاسیون برنج برای نخستین بار در کشور خبر داد.



دلر

از دارو سازی اکسیر خبر می رسد که احتمالا این شرکت با تعدیل کاهنده چشمگیر مواجه خواهد شد. در این راستا گفته می شود که ظن تعدیل سود ۵۴ درصدی در این شرکت گریز ناپذیر است. ارزیابی های نادرست از سود سال ۹۳ در برآورد بودجه شرکت دلیل تعدیل اخیر خواهد بود



حفاری

در مورد حفاری شنیده شده که شرکت قرارداد جدیدی را امضا کرده و در گزارشات آتی احتمالا با تعدیل مواجه می گردد.



بانکی ها

در گروه بانک، مهمترین خبر، لغو تحریم بانک مرکزی ایران به حکم دادگاه اتحادیه اروپاست. همچنان بانک ها برنامه فروش اموال مازاد را دارند. در این گروه وانصار افزایش سرمایه ۳۳ درصدی دارد.وبصادر تلاش می کند تا سطح ۸۰ تومان را حفظ کند. این بانک برنامه فروش سهام غدیر را دارد که احتمالا بر سود شرکت موثر خواهد شد.



دزهراوی

قیمت فروش محصولات خود را در سطوح پایینی در نظر گرفته که از این طریق جای تعدیل مثبت خوبی دارد. همچنین شایعات از سود ۱۰۰۰ تومانی این شرکت تا پایان سال حکایت دارد ،شرکتی که به دلیل سرمایه بسیار اندک خود اهرم بالایی در تغییرات سودش دارد.



رتکو

افزایش سرمایه رتکو مورد موافقت قرار گرفته است و تا هفته آینده در کدال درج می گردد .طبق این خبر ، رتکو افزایش سرمایه ۳۰۰ درصد را دریافت کرده است که طی فرصت مقرر ۲ ماهه بعد از درج در کدال میبایست ۲۰۰ درصد از افزایش سرمایه را اعمال نماید و ۱۰۰ درصد دیگر را تا ۱ سال آینده اجرا نماید .



ولساپا

شایعه شده با توجه به افزایش چشم گیر فعالیت های ولساپا، این نماد برای تعدیل سود در گزارش ۶ ماهه متوقف خواهد شد.



کچاد

در نماد کچاد شایعاتی مبنی بر گزارش ۶ ماهه خوب شرکت بگوش میرسد. در این سهم افزایش سرمایه ۵۰% نیز در حال نهایی شدن است.



پکرمان

در نماد لاستیک کرمان زمزمه هایی از راه اندازی طرح تولید لاستیک در کردستان در اواخر سال ۹۴ بگوش میرسد.



سنگ آهنی ها

شایعاتی در مورد احتمال حذف عوارض صادراتی کنسانتره سنگ*آهن به گوش می*رسد.

خکاوه

سایپا دیزل توانسته از از محل پیش فروش محصولات خود در ۶ ماهه نخست سال ، زیان عملیاتی خود را به ۱۵۰ ریال کاهش دهد.طبق این شنیده ها ، خکاوه درصدد است تا پایان سال مالی کنونی خود زیان عملیاتی را به سود تبدیل نماید.



سیمانی ها

دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق گفت: در راستای پیگیر‌ی‌های به عمل آمده صادرات سیمان به عراق افزایش یافت و از ابتدای سپتامبر هر شرکت سهمیه‌ای به میزان ماهیانه ۱۵۰۰۰ تن از پایانه‌های مرزی شلمچه، چزابه و مهران صادر خواهد کرد.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان درخصوص ورود سیمان به بورس کالا و بحث قیمت گذاری گفت در سری قبل دولت در حالی که ادعا می کرد نمی خواهد قیمت گذار سیمان باشد اما در نهایت با تعیین سقف قیمتی موجب شده بود تا همچنان تعیین کننده نرخ باشد و این بازار بورسی سیمان را متاثر می کرد ولی در این دور سعی داریم همه این مسائل حل شود و سپس سیمان را به بورس بیاوریم. مدیرعامل هلدینگ سیمانی غدیر گفت سیمانیها از موجودی سیمان خود استفاده میکنند و موجودی انبار دلیلی به مازاد بودن محصولاتشان نیست.

  • ۹۳/۰۷/۰۱
  • مرتضی زمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی