عشق فقط خدا

عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

عشق فقط خدا

عاقبت ما کشتی دل را به دریای جنون انداختیم
عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

تا رها گردیم از دلواپسی در آنسوی خط زمان
ما در عرش کبریایی خانه ای از جنس ایمان ساختیم

با تو ام با نی عالم با تو ام ای مهربانم
ای تو خورشید فروزان من شبم شب را بسوزان

کوچکم با قطره بودن راهی ام کن سوی دریا
عاقبت باید رها شد روزی از زندان دنیا

سیر در دنیای معنا بی زمان و بی مکان
وصل در عین جدایی زندگی با جان جان
..زندگی با جان جان

عاشقان در شوق پروازند از این خاکدان
چون که باشد پای یک عشق خدایی در میان...

کانال تلگرام ما
contact
جهت ورود کلیک کنید :)
جست و جو
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

از خریخت خبر های خوبی به گوش می رسد. معاون مالی و اقتصادی گروه بهمن درخصوص عملکرد شرکت گفت: در اثر تغییرات مدیرتی در صنایع ریخته گری ایران ، این شرکت به تولید بالاتر از بودجه خواهد رسید. به همین خاطر تعدیل مثبتی خواهیم داشت که نشان دهنده عملکرد خوب شرکت است. وی در ادامه گفت: پیش بینی می کنیم شرکت در سال جاری به تولید 15.000 تنی دست یابد. همچنین شرکت برنامه افزایش سرمایه8 برابر دارد.

در گروه دارویی شرکت هایی که به آن اشاره می شود ، از تیر ماه سال جاری برای برخی از اقلام خود ، مجوز افزایش نرخ 10 درصدی دریافت کرده اند: دجابر ۸ محصول - دفارا 6 محصول - داسوه ۵ محصول –دعبید ۵ محصول - دالبر ۴ محصول - دزهراوی ۴ محصول - دپارس ۳ محصول - دامین ۲ محصول - دتولید ۲ محصول - سبحان ۲ محصول

نصیبه ملازاده رئیس اداره سهام سرمایه گذاری میراث فرهنگی گفت: افزایش قیمت سهام سمگا در روزجاری بابت تعدیل 30 درصدی بودجه شرکت بوده که بعد از بررسی های لازم توسط سازمان بورس و حصول اطمینان ،اجازه انتشار و بازگشایی نماد معاملاتی با محدودیت دامنه نوسان قیمت 50 درصدی داده شد.

وی در برابر اعلام غیر منطقی بودن رشد 31 درصدی قیمت آن هم با در نظر گرفتن همه واقعیت های شرکت توسط برخی فعالان ، توضیح داد: واقعیت این است که سرمایه گذاری های انجام شده سه چهار سال گذشته در حال نزدیک شدن به بهره برداری است. بطوری که طبق اطلاعات ارایه شده در یکی زیرمجموعه ها (شرکت فرعی توسعه گردشگری آریا زیگورات) هتل فرودگاه امام (ره )به بهره برداری نزدیک شده است.

وی تاکید کرد: بنابراین از دیدگاه ما ، دلیلی بر رشدغیر منطقی امروز سهام شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی وجود ندارد.

نکاتی راجع به فرمول قیمتگذاری نرخ خوراک پتروشیمی ها:

بازدهی ارزی 25 درصد در شرایطی که صنایع پتروشیمی بزرگ دنیا از بازدهی بسیار کمتری برخوردارند به معنی یک حاشیه سود بسیار مطمئن و بدون دردسر برای پتروشیمی های داخلی ارزیابی می شود.

قیمتگذاری نرخ خوراک پتروشیمی بر اساس یک نرخ حاشیه سود ارزی ثابت به معنی انتقال کامل رشد قیمت ارز به سطح سودآوری شرکتهای پتروشیمی است یعنی اینکه نرخ ارز 100درصد افزایش یابد epsپتروشیمی ها 100درصد رشد خواهد نمود و این میتوان صنعت پتروشیمی را بسیار جذاب نماید.

بسیاری از پتروشیمی های داخلی از قطع خوراک گاز در زمستان رنج می برند که پرداخت جریمه آن از طرف وزارت نفت می تواند خبر فوق العاده ای برای آنها باشد طبق بررسی ها، شرکتهای پتروشیمی به طور میانگین 20 درصد eps خود را به دلیل قطعی گاز از دست می دهند.


شرکت فراورده های تزریقی و دارویی ایران طی شفاف سازی اعلام قیمت تعدادی از محصولات شرکت از دوازدهم مهر ماه افزایش یافته است که با توجه به افزایش هزینه های تولید در سال جاری این افزایش نرخ تاثیری در سود و زیان شرکت ندارد-

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی