عشق فقط خدا

عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

عشق فقط خدا

عاقبت ما کشتی دل را به دریای جنون انداختیم
عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

تا رها گردیم از دلواپسی در آنسوی خط زمان
ما در عرش کبریایی خانه ای از جنس ایمان ساختیم

با تو ام با نی عالم با تو ام ای مهربانم
ای تو خورشید فروزان من شبم شب را بسوزان

کوچکم با قطره بودن راهی ام کن سوی دریا
عاقبت باید رها شد روزی از زندان دنیا

سیر در دنیای معنا بی زمان و بی مکان
وصل در عین جدایی زندگی با جان جان
..زندگی با جان جان

عاشقان در شوق پروازند از این خاکدان
چون که باشد پای یک عشق خدایی در میان...

کانال تلگرام ما
contact
جهت ورود کلیک کنید :)
جست و جو
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

خـــــــدا را دوست بدار
حداقلش این است یکی را دوست میداری ؛
و روزی به او میرسی...


*************************************************

دست به دامن خدا که میشوم...

چیزی آهسته درون من به صدا میاید که: نترس!

از باختن تا ساختن دوباره…

فاصله ای نیست…

********************************************************

خــــدایـــــــــا...

حواســمــــ به همه چیز هست غیـــــر از تــو...


آخه مگه غیره تو کسی میتونه کاری برامـــ کنه؟!!!


*********************************************


خدا همین جاست؛ نیازی به سفر نیست
خدا همان گنجشکی است که صبح برای تو می خواند…
خدا در دستان مردی است که نابینایی را از خیابان رد می کند
خدا در اتومبیل پسری است که مادر پیرش را هر هفته برای درمان به بیمارستان می برد
خدا در جمله ی “عجب شانسی آوردم” است
خدا خیلی وقت است که اسباب کشی کرده و آمده نزدیک من و تو…


************************************************************************

خدای من ، سبـــــک آمده ام با دستان تهی ،

سنگیــــن، بازم گردان

خدای من سنگیــــن آمده ام ، با کوله باری از گنـــاه ،

سبک، بازم گــــردان

خدای من ، به در گاهت آمده ام ، بازم مگـــردان


*****************************************


خدایا بگذار گوشهایم سنگین بمانند
سمعک را می خواهم برای چه؟
وقتی شنیدنی های این دنیا
یا "دروغند" یا "گناه"

*************************************


خدایا!
بابت هر شبی که بی شکر سر بر بالین گذاشتم
بابت هر صبحی که بی سلام به تو آغاز کردم
بابت لحظات شادی که به یادت نبودم
بابت هر گره که به دست تو باز شد و من به شانس نسبت دادم
بابت هر گره که به دستم کور شد و مقصر تو را دانستم
مرا ببخش
کمکم کن که بفهمم تو کنار منی نه روبروی من.

***********************************************


بشکنیم قفل سکوت و

کم کنیم فاصله هارو

توی هر گوشه ی این دل

حک کنیم اسم خدا رو

*******************


خدایا به من ایمانی عطا کن که

نگران روزیم نباشم

درست مانند کودکی که نگران وعده بعدی غذایش نیست

زیرا به مهربانی مادرش ایمان دارد؛


*****************************************************************

آنهایی که به بیداری خداوند اعتماد دارند

راحت تر می خوابند.


**************************************


خدا مرحم تمام دردهاست
هر چه عمق خراشهای وجودت بیشتر باشد
خدا برای پر کردن ان بیشتر در وجودت جای میگیرد!

************************************************






نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی