عشق فقط خدا

عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

عشق فقط خدا

عاقبت ما کشتی دل را به دریای جنون انداختیم
عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

تا رها گردیم از دلواپسی در آنسوی خط زمان
ما در عرش کبریایی خانه ای از جنس ایمان ساختیم

با تو ام با نی عالم با تو ام ای مهربانم
ای تو خورشید فروزان من شبم شب را بسوزان

کوچکم با قطره بودن راهی ام کن سوی دریا
عاقبت باید رها شد روزی از زندان دنیا

سیر در دنیای معنا بی زمان و بی مکان
وصل در عین جدایی زندگی با جان جان
..زندگی با جان جان

عاشقان در شوق پروازند از این خاکدان
چون که باشد پای یک عشق خدایی در میان...

کانال تلگرام ما
contact
جهت ورود کلیک کنید :)
جست و جو
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰


خـــــــــــــــــــدایا

بارها دقیقا همان جایی دستم را گرفتی



که میتوانستی مچم را بگیری!!

امروز به امید آنکه در اغوشم بگیری

اغاز کردم....بسم الله..


******************************************************************

خـــــــــــــــــــــــد ایا !

من دستت را خوانده ام!



دستت برای من رو شده است!



توسمفونی_زیبای_شکستن_این دل_لعنتی را دوست داری!



باشــــــــــــــــــــــ د!



اگرتو بخواهی باشد..



میشکنم!



بازهم میشنوی!!

*****************************************************


سقــوط ، . .

سـرنــوشت دل دادטּ بــﮧ هـر جــاذبـﮧ اے

غیـر از خــــ♥ــــداست


***************************************************************************

الهـــــــــــی ...

ما همـــه بیچـــــاره ایم

و تنهــــا تو چــــــاره ای

و مـــا همــــه هیچکــــــاره ایــــم

و تــــــو همــــه کــــــاره ای ...


**********************************************************************


گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد

وقتی دستی را به یاری می گیری

بدان که دست دیگرت در دست خداست...

*******************************************


در ساحل زندگی قدم میزدم،همه جا 2رد پا دیدم:جای پای من وخدا.

به سخت ترین لحظه ها که رسیدم فقط 1جای پا دیدم.

گفتم خدایا مرا در سخت ترین شرایط رها کردی؟؟؟

ندا آمد:تو را در سخت ترین شرایط به دوش کشیدم ....

**************************************************
هوا گرفته بود،

باران می بارید...

کودکی با تصور کودکانه خود رو به آسمان کرد وگفت:

خدایا گریه نکن

درست میشه...

ماآدما یه روز بنده ی خوبی میشیم...

***************************************************
خدا تنها روزنه امید است
که هیچگاه بسته نمی شود

تنها کسی است که با دهان بسته هم می توان صدایش کرد

با پای شکسته هم می توان سراغش رفت!

تنها خریداریست که اجناس شکسته را بهتر می خرد

تنها کسی است که وقتی همه رفتند می ماند

وقتی همه پشت کردند آغوش می گشاید

وقتی همه تنهایت گذاشتند محرمت می شود

و تنها سلطانی است که دلش با بخشیدن آرام میگیرد

نه با تنبیه کردن!

*****************************************************
وقتیکه می دانی چترت خداست
بگذار سرنوشت هرچه می خواهد ببارد....

.
.
.
چرا از تنهایی دلت شکسته
تو تنها نیستی اون بالا خدا نشسته.....

**************************************************************
خدایا /

گفتم : خسته ام ؛

گفتی : لا تقنطوا من رحمه الله ...
از رحمت خدا نا امید نشوید ( زمر/53 )

گفتم : کسی نمی دونه تو دلم چی می گذره ؛

گفتی : ان الله بین المرء و قلبه ...
خدا حائل است میان انسان و قلبش ( انفال/26 )

گفتم : کسی را ندارم ؛

گفتی : نحن اقرب الیه من حبل الورید ...
ما از رگ گردن به تو نزدیکتریم (ق/16 )

*******************************************

خــدایــا شـلـوغــی هــای روزگــارم را اگــر بــرای رسـیـدن بــه تــوست

 پــر رنــگ و اگــر مـسبـب جــدایی اســت خـلـوتــش کــن... مـشـغـله هــای

 بــی تــو هــمـان بـهـتر کـه پـاک شـونــد...


**************************************************


خدایا ، تو خود در کتابت فرمودی : بنده ی من ، تو گامی بردار ، من ده گام بر میدارم... خدایا ، ما همان یکـــــ قدم را هم نمیتوانیم برداریم ، خودت فرجـــــــش را نزدیکــــــ کن . . .

******************************************************

و چــــــون به انســـــان آسیبــــــى رســـــد ...
مــــــا را به پهلـــــو خوابیـــــــده یا نشســــــته و یا ایستـــــــاده میخواند ...
و چـــــون گرفتاریـــــش را برطرف کنیـــــــم ...
چنـان میرود که گویـى ما را براى گرفتـاری اى که به او رسیـده بود ، نخوانـده اســت ...
* سوره یونــــس – آیه 12 *
خــــــــدایــــــا ... فقــــــط یــــــــــه جمـــــله :
# شــــــــرمنــــــــــدتی ــــــــــــــــــم #


**********************************************************************
دل های بزرگ و احساس های بلند

عشق های زیبا و پر شکوه می آفرینند

که جان دادن در کنارش آرزوئی شور انگیز است

اما کدامین معشوق مخاطب راستین

چنین معشوقی خواهد بود و او فقط خداوند است . . .

*****************************************************

خدایا؛
عزّتی بالاتر از آن نیست که من بنده ی تو باشم، و فخر و مباهاتی بالاتر از این نیست که تو پروردگار من هستی؛

خدایا تو آنگونه هستی که من دوست می دارم،

مرا نیز همانگونه قرار ده که خود دوست می داری.
آمین ، یا اِلهَ العالَمین


*************************************************************************

خـــــــــــــدایا !!!

خوش به حال آنکه قلبش مال توست

حال و روزش هر نفس، احوال توست

خوش به حال آنکه چشمانش تویی

آرزو هایش همه امال توست.

*******************************************************************


گران فردایت نباش

خدای دیروز و امروزت،فردا هم هست

خوشبختی یعنی نگاه خداوند !!!

**********************************************************************

...عشق فقط خدا...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی