عشق فقط خدا

عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

عشق فقط خدا

عاقبت ما کشتی دل را به دریای جنون انداختیم
عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

تا رها گردیم از دلواپسی در آنسوی خط زمان
ما در عرش کبریایی خانه ای از جنس ایمان ساختیم

با تو ام با نی عالم با تو ام ای مهربانم
ای تو خورشید فروزان من شبم شب را بسوزان

کوچکم با قطره بودن راهی ام کن سوی دریا
عاقبت باید رها شد روزی از زندان دنیا

سیر در دنیای معنا بی زمان و بی مکان
وصل در عین جدایی زندگی با جان جان
..زندگی با جان جان

عاشقان در شوق پروازند از این خاکدان
چون که باشد پای یک عشق خدایی در میان...

کانال تلگرام ما
contact
جهت ورود کلیک کنید :)
جست و جو
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰


راستی خدا

دلم هوای دیروز را کرده


هوای روزهای کودکی را

دلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم

آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورد

دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنم

الفبای زندگی را

میخواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی که دل شکستم و دلم را شکستند

دلم میخواهد این بار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان

هر چه میخواهید بکشید

این بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو

دلم میخواهد این بار اگر گلی را دیدم

آن را نچینم

دلم میخواهد …می شود باز هم کودک شد؟؟

راستی خدا!

دلم فردا هوای امروز را می کند؟؟؟؟؟؟؟

****************************************


"خدا را چنان پرستش کن که گویی او را می بینی



اگر تو او را نمی بینی او تو را می بیند.



بهترین کارها خداشناسی است.



کاری که با دانش ترین است اندک و بسیار آن سودمند است



اگر خدا را آن چنان که شایسته اوست می شناختید،



به دعای شما کوهها جابجا می شدند."

********************************



بـوی ِ نـاب ِ بهشـت می دهـد همـۀ نام های ِ قشـنگ ِتـو

می گذارمشان روی ِ زخــم های ِ د ِ لَ م ..

گفته بودی اَلجَبّـار

یعنی کسی که جُبران می کند همـۀ

شکستگی هایِ د ِ لَ ت را

گفته بودی اَلمُصَـوِّر

یعنی کسی که از نُـو می سازد

همـۀ آنچه را ویـران شده است درون ِ د ِ لَ ت

گفته بودی الشّافـی

یعنی کسی که شفا می دهد تمـام ِ

زخم هایِ عمیق و نا علاج را

هوای ِ دلـم سبک می شود با زمزمـۀ نام هایِ زیبایت

نَفـَس میـکِشَم در هوایِ مهـربانی هـایِ نابت ...

**************************************************
زندگی آموخــــت مرا....

بر سر هر راهی , چاهیست با نام شکــــست . راه بسیار است .... مرنج...

تو فقط گام بنه با اراده , پر تلاش .....

و یقینی که پر از یاد خــــداست.....


****************************************
خدایا بدون نوازشهای تو,

میان دست های زندگی مچاله می شویم...

نوازشت را از ما نگیر...!!!

*********************************
خدای من شنیدی حرفای این عاشق کوچولویت را..

خدایا میخوام عاشقت باشم میخوام فقط برای تو باشم ...

خود را به تو سپردم مواظبم باش....

نذار دلم مریض بشه....

دلم به نام خودت کن...

دوستت دارم خداجونم...

بزار بنده تو باشم....

دلم برای بنده خوبت تنگ شده..

برای امام رضام ازش بخواه اجابتم کنه ...

بخوا صدامو بشنوه..بگو طلبم کنه...

دلم برای ضریحش تنگه...

***************************************


خودت را گم کن !

بگذار هیچ نقشی از تو بر زمین نماند.

بال هایت را باز کن به سوی معبود حقیقی پرواز کن،

از او بخواه گاهی مواقع اختیار را از دست تو گرفته و به جایت

تصمیم بگیرد،


**************************************************************

خداوند معشوق نیست,او خود "عشق" است...
کدامین معشوق می تواند بگوید:
صدبار اگر توبه شکستی باز ای ؟؟؟


******************************************************


بخوان خدای را بخوان گره گشای را بخوان

مگر نوای مرغ حق ثمری بخشد
بما صفای عالم دگری بخشد
بر آور ای نشان حق زدل آوایی
مگر که بر دعای ما اثری بخشد

بخوان خدای را بخوان گره گشای را بخوان

چون من در این سکوت شب تویی ز شب نخفتگان
که حق عیان نمی شود به چشم خواب رفتگان
مگر به همنوائیم دهی ز خود رهاییم
بخوان در این سکوت شب به درگه خداییم

بخوان خدای را بخوان گره گشای را بخوان

با نام حق آتش ها در جانم افکندی
از جان مگو آتش در ایمانم افکندی
ای آسمان چون سوز آوازم بشینیدی
خورشید و مه رقصان در دامانم افکندی

http://www.esteghlali.com/file/pic/user/melika8_120.jpg
**********************************************
یا عظیــ..ـــــم المـّن گناه آورده ام
غافر الذنـ..ــب اشتباه آورده ام
لاتودبنــ..ــی خودم شرمنده ام
تازه قلبم را به راه آورده ام
عدتـ..ـی فی کربتی، دل خسته ام
من جوانیِ تباه آورده ام
صاحبــ..ـی فی شدتی بینی مرا
رو بسوی باراللـ..ــه آورده ام
این عفـ..ـوّک؟ این سترک؟
نامه ای غرق گنـ..ـاه آورده ام
تاءب منه الیـ..ـک یا الله
من به سوی تو پنــ...ـــاه آورده ام . . . .




*******************************************************

خدایا!

مرا تنها مگذار...

که مبادا نگاهم

به نگاه بنده ای از "جنس خاک"

محتاج شود...

************************************




بار خدایا!

 من سپاس می گویم تو را برای این که ما را به نبوت گرامی داشتی

و قرآن را به ما آموختی.

و در دین ما را دانا ساختی و گوش های شنوا و دیده های بینا و دل های آگاه به ما ارزانی داشتی،

پس ما را از سپاس گذاران قرار ده.


*************************************************************
خدایا...

این روزا یه وقتایی التماست میکنم...
یه وقتایی کفر میگم...
یه وقتایی باهات قهر میکنم....
ولی ته تهش جز تو کسی و ندارم که...
برس به داد بنده ای که کاسه چه کنم تو دستشه ...
پریشونم....
آروم کن دلمو...

خیلی خستم ....!!!

******************************************


ﻧﮕﺮﺍﻧﯽ ﺍﺯﭼﯿﺰﯼ : ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﮕﻮ :ﺣﺴﺒﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻻ ﺍﻟﻪ ﺍﻻ ﻫﻮ ﻋﻠﯿﻪ ﺗﻮﮐﻠﺖ ﻭﻫﻮ ﺭﺏ ﺍﻟﻌﺮﺵ ﺍﻟﻌﻈﯿﻢ

ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﯼ : ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﮕﻮ : ﻻﺍﻟﻪ ﺍﻻ ﺍﻟﻠﻪ ﻭﻻ ﺣﻮﻝ ﻭﻻ ﻗﻮﻩ ﺍﻻ ﺑﺎﻟﻠﻪ

ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ: ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﮕﻮ: ﺍﻧﻤﺎ ﺍﺷﮑﻮ ﺑﺜﯽ ﻭﺣﺰﻧﯽ ﻟﻠﻪ

ﺩﺭﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﻣﻮﻓﻖ ﻧﯿﺴﺘﯽ: ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﮕﻮ: ﻭﻣﺎﺗﻮﻓﯿﻘﯽ ﺍﻻ ﺑﺎﻟﻠﻪ ﻋﻠﯿﻪ ﺗﻮﮐﻠﺖ ﻭﺍﻟﯿﻪ ﺍﻧﯿﺐ

ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﻧﯿﺴﺘﯽ : ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﮕﻮ : ﺣﺴﺒﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻭﻧﻌﻢ ﺍﻟﻮﮐﯿﻞ

ﺍﺯﺩﻧﯿﺎﺧﺴﺘﻪ ﺍﯼ : ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﮕﻮ :ﺍﻟﻠﻬﻢ ﺍﺟﻌﻞ ﻫﻤﯽ ﺍﻻﺧﺮﻩ

ﻧﻤﺎﺯﻫﺎﯾﺖ ﺑﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﻭﻣﺪﺍﻭﻡ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﻧﯽ: ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﮕﻮ: ﺍﻟﻠﻬﻢ ﺍﺟﻌﻠﻨﯽ ﻣﻘﯿﻢ ﺍﻟﺼﻼﻩ ﻭﻣﻦ ﺫﺭﯾﺘﯽ

ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯽ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﻨﯽ : ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﮕﻮ؛ ﺭﺑﯽ ﻻﺗﺬﺭﻧﯽ ﻓﺮﺩﺍ ﻭﺍﻧﺖ ﺧﯿﺮﺍﻟﻮﺍﺭﺛﯿﻦ

ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ؛ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﮕﻮ؛ ﺭﺑﯽ ﻫﺐ ﻟﯽ ﻣﻦ ﻟﺪﻧﮏ ﺳﻠﻄﺎﻧﺎ ﻧﺼﯿﺮﺍ

ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ؛ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﮕﻮ؛ ﺍﻟﺤﻤﺪﻟﻠﻪ ﺣﻤﺪﺍ ﮐﺜﯿﺮﺍ ﻭﻣﺒﺎﺭﮎ

ﺩﺭﮐﺎﺭﻫﺎﯾﺖ ﺳﺨﺘﯽ ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ؛ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﮕﻮ : ﺍﻟﻠﻬﻢ ﯾﺴﺮﻟﯽ ﺍﻣﻮﺭﯼ ﻭﺍﺷﺮﺡ ﻟﯽ ﺻﺪﺭﯼ

ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﺍﺭﺯﻭﯾﺖ ﺑﺮﺍﻭﺭﺩﻩ ﺷﻮﺩ؛ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﮕﻮ؛ﺍﺳﺘﻐﻔﺮﺍﻟﻠﻪ ﻭﺍﺗﻮﺏ ﺍﻟﯿﻪ )

ﺗﻮﺩﻟﺖ ﺍﺯﺩﺳﺖ ﮐﺴﯽ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ؛ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﮕﻮ؛ ﺍﻟﻠﻬﻢ ﺍﺟﻌﻠﻨﯽ ﻣﻦ ﮐﺎﻇﻤﯿﻦ ﺍﻟﻐﯿﻆ ﻭﺍﻟﻌﺎﻓﯿﻦ ﻋﻦ ﺍﻟﻨﺎﺱ

ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﺍﯾﻢ ﻗﺮﺍﻥ ﺑﺨﻮﻧﯽ؛ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﮕﻮ: ﺍﻟﻠﻬﻢ ﺍﺟﻌﻞ ﺍﻟﻘﺮﺍﻥ ﺭﺑﯿﻊ ﻗﻠﺒﯽ

ﺧﻮﻧﻪ ﺍﯼ ﺩﺭﺑﻬﺸﺖ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯽ : ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﮕﻮ ﻗﻞ ﻫﻮﺍﻟﻠﻪ ﺍﺣﺪ . ﺍﻟﻠﻪ ﺻﻤﺪ . ﻟﻢ ﯾﻠﺪﻭﻟﻢ ﯾﻮﻟﺪ . ﻭﻟﻢ ﯾﮑﻦ ﻟﻪ ﮐﻔﻮﺍ
ﺍﺣﺪ
ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯽ ﺧﺎﻧﻪ ﺍﺕ ﭘﺮﺍﺯﮔﻨﺞ ﺑﺸﻮﺩ : ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﮕﻮ ﺳﺒﺤﺎﻥ ﺍﻟﻠﻪ ﻭﺑﺤﻤﺪﻩ ﻭﺳﺒﺤﺎﻥ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﻌﻈﯿﻢ

ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯽ ﻏﯿﺒﺖ ﻧﮑﻨﯽ؛ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﮕﻮ: ﺍﻟﻠﻬﻢ ﺍﺟﻌﻞ ﮐﺘﺎﺑﯽ ﻓﯽ ﻋﻠﯿﯿﻦ ﻭﺍﺣﻔﻆ ﻟﺴﺎﻧﯽ ﻋﻦ ﺍﻟﻌﺎﻟﻤﯿﯿﻦ

ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯽ ﺑﻪ ﺧﻮﺑﯽ ﻭﺍﻃﻤﯿﻨﺎﻥ ﺧﺎﻃﺮ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺳﭙﺮﯼ ﺷﻮﺩ؛ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﮕﻮ . ﺍﻟﻠﻬﻢ ﺍﻧﯽ ﺍﺳﺘﻮﺩﻋﮏ ﺣﯿﺎﺗﯽ.

.............................................
عشق فقط خدا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی