عشق فقط خدا

عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

عشق فقط خدا

عاقبت ما کشتی دل را به دریای جنون انداختیم
عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

تا رها گردیم از دلواپسی در آنسوی خط زمان
ما در عرش کبریایی خانه ای از جنس ایمان ساختیم

با تو ام با نی عالم با تو ام ای مهربانم
ای تو خورشید فروزان من شبم شب را بسوزان

کوچکم با قطره بودن راهی ام کن سوی دریا
عاقبت باید رها شد روزی از زندان دنیا

سیر در دنیای معنا بی زمان و بی مکان
وصل در عین جدایی زندگی با جان جان
..زندگی با جان جان

عاشقان در شوق پروازند از این خاکدان
چون که باشد پای یک عشق خدایی در میان...

کانال تلگرام ما
contact
جهت ورود کلیک کنید :)
جست و جو
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

دلت را خانه ما کن، مصفا کردنش با من
به ما درد دل افشا کن، مداوا کردنش با من
اگر گم کرده ای ای دل کلید استجابت را
بیا یک لحظه با ما باش، پیدا کردنش با من
بیفشان قطره اشکی، که من هستم خریدارش
بیاور قطره ای اخلاص، دریا کردنش با من
اگر درها به رویت بسته شد، دل بر مکن از ما
در خانه دق الباب کن، وا کردنش با من
به من گو حاجت خود را، اجابت می کنم، آری
طلب کن آنچه می خواهی، مهیا کردنش با من
بیا قبل از وقوع مرگ، روشن کن حسابت را
بیاور نیک و بد را، جمع و منها کردنش با من
چو خوردی روزی امروز ما را، شکر نعمت کن
غم فردا مخور، تامین فردا کردنش با من
به قرآن، آیه رحمت فراوان است، ای انسان
بخوان این آیه را، تفسیر و معنا کردنش با من
اگر عمری گنه کردی، مشو نومید از رحمت
تو نام توبه را بنویس، امضا کردنش با من...

************************

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

موضوع انشاء : ماه محرم

بنام خدا

ماه محرم خیلی خوب است ،

ما ماه محرم را دوست داریم

،
در ماه محرم بعضی ها متحول میشوند ؛


مثلاً پوستر فروش محله ما عکسهای هنرپیشه ها و خواننده ها را از


بساطش جمع می‌کند ،چون معتقد است فروش آنها در این ماه گناه


دارد و پوسترهای متناسب با این ماه را در بساطش پهن می کند و


میگوید ؛ فروش این عکسها در این ماه هم ثواب دارد و هم سود بیشتر

.

یکی شب ها در تکیه لخت می‌شود و میانداری می‌کند

،
ولی روزها مردم را لخت و از آنها زورگیری میکند .!!

یکی تا پایان اربعین تمام پاساژشش را سیاه می‌کند

،
و تا آخر سال هم مشتری‌ هایش را !!

صاحب یکی از نمایشگاهای ماشین ، یکماه تکیه راه می‌ اندازد


و خودش در روز تاسوعا سر مردم گل می‌مالد

..!
و یازده ماه هم سرشان شیره !!

صاحب یک شرکت تولید لبنیات

،
سی شب شیر صلواتی به خلق خدا می‌دهد

،
و سیصد و سی و پنج روز هم با اضافه کردن آب،شیرشان را می‌دوشد!!

بعضی از مداحان هیئت هم بعد از ماه محرم یک خانه جدید میخرند


و در کنار خانواده خود به خوبی و خوشی زندگی میکنند !!!!

عده ای هم پاتوقشان را از جلو مدارس دخترانه به دسته‌های عزاداری انتقال


میدهند و برایشان اسفند دود میکنند

!!

پس نتیجه میگیریم ماه محرم خـــــیلی خوب است …….

ایکاش میدانستیم . . . . .



 ماه محرم ماه دگرگونیهای مثبت وزنده نگه داشتن اهداف قیام امام حسین و تغییره نه 



ماه تزویر و ریا و رسیدن به اهداف تجاری



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی