عشق فقط خدا

عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

عشق فقط خدا

عاقبت ما کشتی دل را به دریای جنون انداختیم
عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

تا رها گردیم از دلواپسی در آنسوی خط زمان
ما در عرش کبریایی خانه ای از جنس ایمان ساختیم

با تو ام با نی عالم با تو ام ای مهربانم
ای تو خورشید فروزان من شبم شب را بسوزان

کوچکم با قطره بودن راهی ام کن سوی دریا
عاقبت باید رها شد روزی از زندان دنیا

سیر در دنیای معنا بی زمان و بی مکان
وصل در عین جدایی زندگی با جان جان
..زندگی با جان جان

عاشقان در شوق پروازند از این خاکدان
چون که باشد پای یک عشق خدایی در میان...

کانال تلگرام ما
contact
جهت ورود کلیک کنید :)
جست و جو
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

خنده داره ولی...

چقدر خنده داره که یک ساعت خلوت با خدا دیر و طاقت فرساست.

ولی 90 دقیقه بازی یک تیم فوتبال مثل باد می گذره!


· چقدر خنده داره که صد هزارتومان کمک در راه خدا مبلغ بسیار هنگفتیه

اما وقتی که با همون مقدار پول به خرید می ریم کم به چشم میاد


چقدر خنده داره که یک ساعت عبادت در مسجد طولانی به نظر میاد

اما یک ساعت فیلم دیدن به سرعت می گذره


چقدر خنده داره که وقتی می خوایم عبادت و دعا کنیم



هر چی فکر می کنیم چیزی به فکرمون نمیاد تا بگیم


اما وقتی که می خوایم با دوستمون حرف بزنیم هیچ مشکلی نداریم!



 چقدر خنده داره که وقتی مسابقه ورزشی تیم محبوبمون

 به وقت اضافی می کشه لذت می بریم و از هیجان تو پوست

 خودمون نمی گنجیم

اما وقتی مراسم دعا و نیایش طولانی تر از حدش می شه شکایت



می کنیم و آزرده خاطر می شیم!



چقدر خنده داره که خوندن یک صفحه و یا بخشی از قرآن سخته

اما خوندن صد سطر از پرفروشترین کتاب رمان دنیا آسونه !


چقدر خنده داره که سعی می کنیم ردیف جلو صندلی های یک

کنسرت یا مسابقه رو رزرو کنیم

اما به آخرین صف نماز جماعت یک مسجد تمایل داریم!



 چقدر خنده داره که برای عبادت و کارهای مذهبی هیچ وقت

زمان کافی در برنامه روزمره خود پیدا نمی کنیم

اما بقیه برنامه ها رو سعی می کنیم تا آخرین لحظه هم که شده انجام بدیم!


 چقدر خنده داره که شایعات روزنامه ها رو به راحتی باور می کنیم

اما سخنان قران رو به سختی باور می کنیم!


چقدر خنده داره که همه مردم می خوان بدون اینکه به چیزی اعتقاد پیدا کنند


و یا کاری در راه خدا انجام بدند به بهشت برن!


 چقدر خنده داره که وقتی جوکی رو از طریق پیام کوتاه


 و یا ایمیل به دیگران ارسال می کنیم به سرعت آتشی که در


 جنگلی انداخته بشه همه جا رو فرا می گیره

اما وقتی سخن و پیام الهی رو می شنویم دو برابر در مورد گفتن


یا نگفتن اون فکر می کنیم!



 خنده داره اینطور نیست؟

· دارید می خندید ؟

· دارید فکر می کنید؟

این خیلی خوبه که دارید می‌خندید یا فکر میکنید، چون



معنیش اینه که هنوز دارید این متنو میخونید.



· این حرفا رو به گوش بقیه هم برسونید و از خداوند


سپاسگزار باشید که او خدای دوست داشتنی ست.


· آیا این خنده دار نیست که وقتی می خواهید این حرفا


را به بقیه بزنید خیلی ها را از لیست خود پاک می کنید؟


به خاطر اینکه مطمئنید که اونا به هیچ چیز اعتقاد ندارند.




· این اشتباه بزرگیه اگه فکر کنید دیگران اعتقادشون از ما ضعیف تره

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

با سنگ هر گناه پرم را شکسته ام

آه ای خaدا ، خودم کمرم را شکسته ام

نه راه پیش مانده برایم نه راه پس

پلهای امن پشت سرم را شکسته ام

من دانه دانه اشک خودم را فروختم

نرخ طلایی گهرم را شکسته ام

دیگر مرا نشان خودم هم نمی دهند

آیینه های دور و برم را شکسته ام

دنیا شکست خورده تر از من ندیده است

حالا به سنگ خورده ، سرم را شکسته ام

آرام کن مرا و در آغوش خود بگیر

حالا که بغض شعله ورم را شکسته ام

راهم بده به باغهای شجرهای طیبه

من توبه کرده ام ، تبرم را شکسته ام

حالا ببین که به غیر از گدا شدن

در پیشگاه تو هنرم را شکسته ام


 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

شب عاشقان بی دل

شب  عاشقان  بی‌ دل  چه  شبی  دراز باشد

تو  بـیـا  کــز  اول  شــب  در  صبــح  بـاز بـاشد

عجبست  اگر  توانم  که  سفر  کنم  ز  دستت

به  کجــا  رود  کبــوتر  کــه  اسیـر  بــاز   باشد

ز  محبتت  نخواهم  که  نظـر  کنـم   بـه  رویت

که  محـب صـادق   آنـسـت  کـه  پاکبــاز  باشد

به  کرشــمه عنــایت  نگــهی  به  سوی ما کن

که  دعـای  دردمنـــدان  ز  ســـر  نیــــاز  بـاشد

سخنی که نیست طاقت که ز خویشتن بپوشم

به  کـدام  دوســت  گویم  کــه  محل  راز باشد

چه  نماز  باشد  آن  را  که  تو  در  خیال باشی

تو  صنــم  نمی‌گــذاری  کـه  مــرا  نمــاز  باشد

نه چنین حساب کردم چو تو دوست می‌گرفتم

که  ثنـا  و  حمــد  گوییـم  و  جفـا  و  ناز  باشد

دگرش  چو  بازبینی  غم  دل  مگوی  سعــدی

که  شب  وصـال  کوتاه  و  سخـن  دراز  باشد

قدمی  کـه  بـرگرفتی  به  وفـا  و  عـهد  یاران

اگــر   از  بـلا  بتـرسـی  قـدم   مجــاز   باشد


 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

دلم گرم خدایم است

چه زیبا خالقی دارم
 دلم گرم است می دانم
 که فردا باز خورشیدی 
 میان آسمان ، چون نور می آید
  



 شبی می خواندم .... با مهر
 سحر می راندم ..... با ناز


 چه بخشنده خدای عاشقی دارم
 که می خواند مرا ، با آنکه میداند

     گنه کارم


 اگر رخ بر بتابانم
 دوباره  می نشید بر سر راهم
 دلم را می رباید ، با طنین گرم و زیبایش
 که در قاموس پاک کبریایی ، قهر نازیباست


 چه زیبا عاشقی را دوست می دارم
 دلم گرم است می دانم ، که می داند
 بدونِ لطف او ، تنهای تنهایم
 اگر گم کرده ام من راه و رسم بندگی ،

اما
 .

.

 دلم گرم است ، می دانم   
 خدای من ، خدایی خوب می داند
 و می داند که سائل را نباید دست خالی راند

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

روی تخته سیاه جهان بنویس

قلب من
 
قالی خداست
 
تاروپودش از پر فرشته هاست
 
پهن کرده او دل مرا
 
در اتاق کوچکی در آسمان خراش آفتاب
 
برق می زند
 
قالی قشنگ و نو نوار من
 
از تلاش آفتاب
 
شب که می شود، خدا
 
روی قالی دلم
 
راه می رود
 
ذوق می کنم، گریه می کنم
 
اشک من ستاره می شود
 
هر ستاره ای به سمت ماه می رود
 
یک شبی حواس من نبود
 
ریخت روی قالی دلم
 
شیشه ای مرکّب سیاه
 
سال هاست مانده جای آن
 
جای لکه های اشتباه
 
ای خدا به من بگو
 
لکه های چرک مرده را کجا
 
خاک می کنند؟
 
از میان تاروپود قلب
 
جای جوهر گناه را چطور
 
پاک می کنند؟
 
آه
 
از این همه گناه و اشتباه
 
آه نام دیر تو است
 
آه بال می زند به سوی تو
 
کبوتر تو است
 
قلب من دوباره تند تند می زند
 
مثل اینکه باز هم خدا
 
روی قالی دلم، قدم گذاشته
 
در میان رشته های نازک دلم
 
نقش یک درخت و یک پرنده کاشته
 
قلب من چقدر قیمتی است
 
چون که قالی ظریف و دست باف اوست
 
این پرنده ای که لای تاروپود آن نشسته است

هد هد است
 
می پرد به سوی قله های قاف دوست...^

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com
گناه من عاشقیست
 
دیگر دیدن دختران گلفروش صحنه ای همیشگی شده

(فرقی شاید نکند پسر یا دختر بودنشان، اما نمی دانم چرا دیدن
 دخترانی از این دست بیشتر تکانم می دهد)


در طول روز اغلب خلوتی نمی یابم، مگر در حین رفت و آمد در شهر و
 وقت گذرانی پشت ترافیک اینجا همان جایی است که این دخترکان 
را می‌بینم... همگی شبیه به هم اند
نگاه همه‌شان شبیه هم است...خواسته‌شان هم عین هم



 
اینها شاید تنها آدمیانی باشند که از داشتن گل در کنار خود و همراه
 خود مسرور نیستند.عین باری می‌بینند گلها را که خلاصی هرچه
 زودتر از آن برایشان شیرین‌ است.
من و تو هم در نظر او یکی هستیم
گاه به چشم فرشتگانی که تنها با خرید چند گل از او، اندکی امیدش 
می‌بخشیم گاه هم به چشم دیوهایی که برای خرید چند گل باید 
منت‌مان را بکشد
 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

بیخودی پرسه زدیم صبحمان شب بشود

بیخودی حرص زدیم سهم مان کم نشود

ما خدا را با خود سر دعوا بردیم و قسمها خوردیم

و حقیقتها را زیر پا له کردیم

و چقدر حظ بردیم که زرنگی کردیم

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com
عشق فقط خدا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی