عشق فقط خدا

عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

عشق فقط خدا

عاقبت ما کشتی دل را به دریای جنون انداختیم
عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

تا رها گردیم از دلواپسی در آنسوی خط زمان
ما در عرش کبریایی خانه ای از جنس ایمان ساختیم

با تو ام با نی عالم با تو ام ای مهربانم
ای تو خورشید فروزان من شبم شب را بسوزان

کوچکم با قطره بودن راهی ام کن سوی دریا
عاقبت باید رها شد روزی از زندان دنیا

سیر در دنیای معنا بی زمان و بی مکان
وصل در عین جدایی زندگی با جان جان
..زندگی با جان جان

عاشقان در شوق پروازند از این خاکدان
چون که باشد پای یک عشق خدایی در میان...

کانال تلگرام ما
contact
جهت ورود کلیک کنید :)
جست و جو
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

,.•*بِسْمِ اللهِ الْرَّحْمَنِ الْرَّحِیمِ*•.¸.•*
قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ۩۞ اللَّهُ الصَّمَدُ ۞لَمْ یَلِدْ وَلَمْ یُولَدْ ۞وَ لَمْ یَکُن لَّهُ کُفُوًا أَحَدٌ ۞
۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞
*•.¸.•*بِسْمِ اللهِ الْرَّحْمَنِ الْرَّحِیمِ*•.¸.•*
۞ قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ ۞ مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ ۞وَ مِنْ شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ ۞وَمِنْ شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِی الْعُقَدِ ۞ وَ مِنْ شَرِّحَاسِدٍ إِذَا حَسَد
۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞
*•.¸.•*بِسْمِ اللهِ الْرَّحْمَنِ الْرَّحِیمِ*•.¸.•*
قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ النَّاس مَلِکِ النَّاس إِلَهِ النَّاس مِنْ شَرِّ الْوَسْوَاسِ الْخَنَّاس الَّذِی یُوَسْوِسُ فِی صُدُورِ النَّاسِ مِنَ الْجِنَّةِ وَالنَّاس
۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞











به تو من خیره می گردم ؛

به این جنگل ...

به این برکه ...

به خط نور ...

به این دریا ...

به رقص آب ...

به این افسون بی همتا ...

چه باید گفت؟

کمک کن واژه ها را بر زبان آرم ؛

بگویم لحظه ای از تو ...

از این زیبائی روشن ،

از این مهتاب ...

بریزم با نسیم و گم شوم در شب ؛

بخندم با تو لختی در کنار آب ...

زبانم گنگ و ذهنم کور ،

تنم خسته ، دلم رنجور ...

تمام واژه ها قامت خمیده ،

ناتوان ...

بی نور ....

پر از پیچیده گیست این ذهن ناهموار ؛

سکوت واژه ها درهم تنیده ،

مثل یک آوار ...

من از پیچیده گی ها سخت بیزارم ؛

تو با من ساده می گویی و من هم ساده می گویم :

" خـدایــا دوسـتـت دارم






توبه بر لب،سبحه بر کف،دل پر از شوق گناه

معصیت را خنده می آید ز استغفار ما ...


**********************************************


خدایا ممنونم ؛

من میتونم تمام زیباییهای پیرامونم را ببینم ،

کسانی هستند که دنیایشان همیشه تاریک و سیاه هست …


خدایا ؛

من میتونم راه برم ،

کسانی هستند که هیچوقت نتونستهاند حتی یک قدم بردارند …


خدایا از تو ممنونم ؛

که دل رئوف و شکنندهای دارم ،

کسانی هستند که این قدر دلشون سنگ شده که هیچ محبت و احساسی رو درک نمیکنن …


خدایا سپاسگزارم ؛

که به من این شانس رو دادی که بتونم به دیگران کمک کنم ،

کسانی هستند که از این نعمت و برکت وافری

که به من دادهای بی بهره اند



خدای عزیزم ؛

من میتونم کار کنم ،

کسانی هستند که برای رفع کوچکترین نیازهای روزمرهشون هم به دیگران محتاجند ،

برای این نعمت بزرگ از تو سپاسگزارم …


خدای دوست داشتنی من، از تو ممنونم ؛

که کسی هست که منو دوست داره ،

کسانی هستند که بود و نبودشون واسه هیچکس مهم نیست …


و بیش از همه ی اینها ؛

برای هدیهای که هر روز با هزار عشق و امید به من میدهی از تو سپاسگزارم …

هدیه ای که نامش زندگیست،،،


*************************************



الهی...!


در سر فکر تو دارم و در دل اشتیاق تو,

 در ظاهر تمنای وصل دارم و در دل خواهش وصل.

دربیابانی نشستم که سرتاسر سرابیست زتو...

در دریایی نشستم که آن را کرانی نیست...بر

ویرانههای وجودی نشستم که پر است ز خواهش دوست،

به دیدگانم چیزی آمد که آن را

وصف زبان نیست...


الهی...!


تا به کی به دور از تو، در هجر تو سوختن!

 تا به کی در شوق وصال تو شیدا شدن؟

تا به کی قهر من و خواهش تو؟

 تا به کی تمنای وصال و ناز تو...؟

ای نزدیکتر از ما به ما...!

به دلم دردیست که تنها تو را درمانگر است...

به جانم خواهشیست که تو را میطلبد،

 به دلم تمناییست که شوق تو دارد...

ای طراوت بخش لحظات تنهاییم...! نه لطف تو مرا درخور...

 نه ثناء تو مرا توان...

نه معرفت تو مرا سزا و نه انس تو مرا یار...!

پس دریاب این بندهی گنهکار را...


اشتیاق خویش را به دلم بیشتر کن...


و آندم که به درگاهت رسیدم در بگشا که مرا نیازیست ز تو…!

*********************************************



خداوند عشق است

عشقی که بعد از نفوذ به درون ما ؛

نرم می کند ، ناب می کند ، تازه می کند ، بازسازی می کند،

و درون آدمی را دگرگون می کند.

نیروی اراده ، انسان را دگرگون نمی کند

زمان انسان را دگرگون نمی کند.

عشق دگرگون می کند!

زیرا ؛ عشق خداوند است

و خداوند، عشق....!

*********************************



یه روزی ، چند سال پیش ، فکر می کردم چه جوری میشه با خدا حرف زد ،

 یعنی اصلا میشه با خدا حرف زد یا نه

یا اگه میشه چه جوری خدا جواب ما رو میده

ما که صدای خدا رو نمی شنویم

خدا کجا ، ما کجا...

ولی حالا

فکر می کنم حرف زدن با خدا خیلی ساده است

فقط باید دل داد

می دونین من این روزا چه جوری با خدای خوبم حرف می زنم

خیلی ساده

میشینم و همه ی حرفامو می زنم

اونوقت قرآنو باز می کنم میگم حالا خدا جونم تو بگو

این قدر قشنگ جوابمو میده باورتون نمیشه

بعضی وقتا می مونم تو اینهمه قدرت خدا

انگار فقط همین یه بنده رو داره

این قده خوشگل خدا منو شرمنده می کنه

جواب همه حرفامو میده

خدا جونم خیلی دوست دارم

منو ببخش

با وجود اینهمه محبتت بازم ....

کمکم کن

دستمو بگیر....

خدااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااا کمکم کن

*******************************************
عشق فقط خدا

نظرات (۱)

مطالب گلچین شده ونابی دارین ممنون از سایت عالیتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی