عشق فقط خدا

عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

عشق فقط خدا

عاقبت ما کشتی دل را به دریای جنون انداختیم
عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

تا رها گردیم از دلواپسی در آنسوی خط زمان
ما در عرش کبریایی خانه ای از جنس ایمان ساختیم

با تو ام با نی عالم با تو ام ای مهربانم
ای تو خورشید فروزان من شبم شب را بسوزان

کوچکم با قطره بودن راهی ام کن سوی دریا
عاقبت باید رها شد روزی از زندان دنیا

سیر در دنیای معنا بی زمان و بی مکان
وصل در عین جدایی زندگی با جان جان
..زندگی با جان جان

عاشقان در شوق پروازند از این خاکدان
چون که باشد پای یک عشق خدایی در میان...

کانال تلگرام ما
contact
جهت ورود کلیک کنید :)
جست و جو
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۱
  • ۰



چشمه ها در جاری شدن و علف ها در سبز شدن معنی پیدا میکنند


کوه ها با قله ها و دریا ها با موج ها زندگی پیدا میکنند


و همه ی انسان ها با عشق …


پس بار خدایا بر من رحم کن


بر من که میدانم ناتوانم رحم کن


باشد که لباس فاخری بر تن نداشته باشم


باشد که حتی دست و پایی نداشته باشم


و حتی من نباشد …


اما نباشد لحظه ای که در قلبم”عشق” نباشد



در هجوم غصه ها ....... با توکل میتوان اعجاز کرد،،،


 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

الو. سلام...

منزل خداست؟

این منم مزاحمی که آشناست

هزار دفعه این شماره را دلم گرفته است

ولی هنوز پشت خط در انتظار یک صداست

شما که گفته اید پاسخ سلام واجب است

به ما که می رسد ، حساب بنده هایتان جداست؟

الو؟

دوباره قطع و وصل تلفنم شروع شد

خرابی از دل من است یا که عیب سیم هاست؟

چرا صدایتان نمی رسد کمی بلند تر

صدای من چطور؟ خوب و صاف و واضح و رساست؟

اگر اجازه می دهی برایت درد دل کنم

شنیده ام که گریه بر تمام دردها شفاست

دل مرا بخوان به سوی خود تا که سبک شوم

پناهگاه این دل شکسته خانه ی شماست

الو ، مرا ببخش ، باز هم مزاحمت شدم

دوباره زنگ می زنم ، دوباره ، تا خدا خداست

دوباره ...

تا خدا خداست...

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

روی هر جمله 1 دقیقه فکر کن ؛

1.دعا لاستیک یدک نیست که هرگاه مشکل داشتی از ان استفاده کنی


بلکه فرمان است که مسیر را به راه درست هدایت می کند.

2.می دونی چرا شیشیه جلوی ماشین انقدر بزرگه ولی آینه عقب انقدر کوچیکه؟


چون گذشته به اندازه آینده اهمیت نداره. بنابراین همیشه به جلو نگاه کن و ادامه بده.

3.دوستی مثل یک کتابه. چند ثانیه طول می کشه که آتیش بگیره


ولی سالها طول می کشه تا نوشته بشه

4.تمام چیزها در زندگی موقتی هستند. اگر خوب پیش می ره ازش لذت ببر،


برای همیشه دوام نخواهند داشت. اگر بد پیش می ره نگران نباش،


برای همیشه دوام نخواهند داشت

5.دوستهای قدیمی طلا هستند! دوستان جدید الماس.


اگر یک الماس به دست آوردی طلا را فراموش نکن


چون برای نگه داشتن الماس همیشه به پایه طلا نیاز داری.

6.اغلب وقتی امیدت رو از دست می دی و فکر می کنی که این اخر خطه ،


خدا از بالا بهت لبخند می زنه و میگه: آرام باش عزیزم ،


این فقط یک پیچه نه پایان

7.وقتی خدا مشکلات تو رو حل می کنه تو به توانایی های او ایمان داری.


وقتی خدا مشکلاتت رو حل نمی کنه او به توانایی های تو ایمان داره

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com



ﺧﺪﺍﻭﻧﺪﺍ !

ﻳﻚ ﺩﻗﻴﻘﻪ ﺳﻜﻮﺕ ﻣﻲ ﻛﻨﻢ

ﺑﺮﺍﻱ ﺗﻤﺎﻡ ﻟﺤﻈﺎﺗﻲ

ﻛﻪ ﺑﺪﻭﻥ ﻳﺎﺩِ ﻣﻘﺪﺱ ﺗﻮ

ﺑﻪ ﻓﻨﺎ ﺭﻓﺖ...
.

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

احساس حضور خــــدا

در همه حال

همه مسائل را حل می کند.

(آیت الله بهجت)

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

دلتنگی های من

گاهگاهی دلم تنگ می شود
دلم برای نیایش
دلم برای نماز
دلم برای سجاده ام
دلم برای بلند کردن دستهای نیاز
تنگ می شود
دلم برای امید
دلم برای تردید
دلم برای آرامش
دلم برای خدا
تنگ می شود
دلم برای او که تنها آرام بخش دل است
دلم برای قدرت مطلق
دلم برای خوبی مطلق
دلم برای حکیم مطلق
دلم برای....خدا
تنگ می شود

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

بعضی از انسانها هستند که اگر خطایی از ما سر بزند ،

 به هیچ عنوانی حاضر به بخشیدن ما نیستند که از این جور انسانها باید به خدا پناه برد...

بعضی از انسانها هم هستند که اگر خطایی از ما سر بزند ، میبخشند ،

ولی هرگز آن خطای ما رو فراموش نمیکنند..

بعضی از انسانها هم هستند که اگر خطایی از ما ببینند ، هم میبخشند

 و هم خطای ما رو فراموش میکنند...

اما خدای مهربون ما...


هم میبخشه...

هم فراموش میکنه...


و جالب اینکه خطای ما رو هم تبدیل به خوبی میکنه...

به این میگن : آخر معرفت...


 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com
تمام شعر های عاشقانه جهان

شبیه توانــــــد!!

تو امــــا!! پشت استعاره ای ایستاده ایی

که به ذهــن هیچ شاعـــری نمی رسد...

خدایا فقط خودت...


 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com
یک دم غریق بحر خدا شو ، گمان مبر

کز آب هفت بحر ، به یک موی تَر شوی،


 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

مهلت می دهیم ولی رها نمی کنیم!

روزی رسول خدا (صل الله علیه و آله) نشسته بود،


عزراییل به زیارت آن حضرت آمد.


پیامبر(صل الله علیه و آله) از او پرسید:ای برادر!

چندین هزار سال است که تو مأمور قبض روح انسان ها هستی


آیا در هنگام جان کندن آنها دلت برای کسی سوخته است؟عزارییل

گفت در این مدت دلم برای دو نفر سوخت

۱- روزی دریایی طوفانی شد و امواج سهمگین آن یک کشتی را در هم شکست


همه سر نشینان کشتی غرق شدند، تنها یک زن

حامله نجات یافت او سوار بر پاره تخته کشتی شد


و امواج ملایم دریا او را به ساحل آورد و در جزیره ای افکند


و در همین هنگام فارغ


شد و پسری از وی متولد شد، من مأمور شدم که جان آن زن را بگیرم،


دلم به حال آن پسر سوخت.

۲- هنگامی که شداد بن عاد سالها به ساختن باغ بزرگ و بی نظیر خود پرداخت


و همه توان و امکانات و ثروت خود را در ساختن آن

صرف کرد و خروارها طلا و جواهرات برای ستونها و


سایر زرق و برق آن خرج نمود تا تکمیل نمود.


وقتی خواست به دیدن باغ برود همین

که خواست از اسب پیاده شود و پای راست از رکاب به زمین نهد،


هنوز پای چپش بر رکاب بود که فرمان از سوی خدا آمد که جان او را

بگیرم، آن تیره بخت از پشت اسب بین زمین و رکاب اسب گیر کرد و مرد،


دلم به حال او سوخت بدین جهت که او عمری را به امید دیدار

باغی که ساخته بود سپری کرد اما هنوز چشمش به باغ نیفتاده بود اسیر مرگ شد.

در این هنگام جبرئیل به محضر پیامبر (صل الله علیه و آله) رسید و


گفت ای محمد! خدایت سلام می رساند و می فرماید: به عظمت و

جلالم سوگند شداد بن عاد همان کودکی بود که او را از دریای بیکران به لطف خود گرفتیم


و از آن جزیره دور افتاده نجاتش دادیم و او را

بی مادر تربیت کردیم و به پادشاهی رساندیم، در عین حال کفران نعمت کرد


و خود بینی و تکبر نمود و پرچم مخالفت با ما بر افراشت،

سر انجام عذاب سخت ما او را فرا گرفت، تا جهانیان بدانند که :

ما به آدمیان مهلت می دهیم ولی آنها را رها نمی کنیم...


خدایا ما را به خود واگذار مکن حتی به اندازه کوچکترین لحظه ای ...

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com


 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

روزی چند دفعه این پیغام رو میبینی ، راستی چند روز یه بار ایمیلت رو چک می کنی ،


عادت شده دیگه ، عادت که چه عرض کنم ، شده جزئی از زندگیمون ،


بایدم باشه کارا خیلی سریعتر انجام میشه ، یه چیز دیگه ،


تو زندگیت چه کسی رو دوست داری راستش رو بگو


به دلت نگاه کن بعد جواب بده فقط راست بگو ، حالا هرکسی ،


به من چه مربوط ، می خوام بگم اگه از اون یه نامه واست بیاد


چقدر مشتاقی اون نامه رو باز کنی ، یه جائی هستی ،


بهت خبر میدن که فلانی یه نامه فرستاده ، الان خونه است ،


چون از دل دوستش داری یه جوری سعی میکنی یه طوری کارت رو درست کنی


تا زودتر بری خونه تا اون نامه رو باز کنی بخونی ، آی ، آی ، آی تمام حرفم این بود


که چند روز یه بار ، چند هفته یه بار ، چند ماه یه بار ، دیگه سال رو نگم زشته

نامه ی خدا رو چک میکنی؟

سعی کنیم جزئی از زندگیمون باشه چک کردن نامه ی خدا ،


باید یادم باشه خدا فقط خدای گرفتاری ها نیست،


لااقل یادم باشه نامه های که برام فرستاده بخونم نذارم گوشه ی طاقچه خاک بگیره

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com


زمانی که حضرت یونس در شکم نهنگ بود به این ذکر مداومت میکرد.

لا إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ سُبْحانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ

ترجمه:خدایی بجز الله نیست تو پاک و منزه ی من خودم به خودم ظلم کرده ام.


 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com


 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com





O God! whenever I talk to you I feel astrang composure

خدایا! هرگاه با توسخن میگویم آرامش عجیبی رادر خود احساس می کنم،

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

عشق فقط خدا


نظرات (۴)

خدا خیرتون بده مطالبتون حال آدمو خوب میکنه یه حال معنویه خوب
لایک داری بخدا
  • امـــــــــــــید
  • سلام آقا مرتضی خیلی ممنون رفیق بیشتر به سایت سر بزن
  • عسل بانو
  • اجرتون با آقا....خیلی مطالب قشنگ و بر اومده از دل هستن و به دل هم میشینه لذت بردم موفق باشید 
    پاسخ:
    لطف دارین شما رضایت شما دلگرممان میکند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی