عشق فقط خدا

عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

عشق فقط خدا

عاقبت ما کشتی دل را به دریای جنون انداختیم
عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

تا رها گردیم از دلواپسی در آنسوی خط زمان
ما در عرش کبریایی خانه ای از جنس ایمان ساختیم

با تو ام با نی عالم با تو ام ای مهربانم
ای تو خورشید فروزان من شبم شب را بسوزان

کوچکم با قطره بودن راهی ام کن سوی دریا
عاقبت باید رها شد روزی از زندان دنیا

سیر در دنیای معنا بی زمان و بی مکان
وصل در عین جدایی زندگی با جان جان
..زندگی با جان جان

عاشقان در شوق پروازند از این خاکدان
چون که باشد پای یک عشق خدایی در میان...

کانال تلگرام ما
contact
جهت ورود کلیک کنید :)
جست و جو
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰


این جملات قرآن نیاز به هیچ تفسیری ندارند،،،


بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را،


،،مرا یاد کنید تا شما را یاد کنم،،،،،دنیا بازیچه کودکانه ای بیش نیس،،،


،ما این قرآن را نازل کرده و ما خود از آن محافظت میکنیم،،


،،وای بر کم فروشان،،،،وای بر هر عیب جوی هرزه زبان،


،،،ای کسانی که به نفس خویش ستم کرده اید از رحمت خدا ناامید نشوید که خدا همه گناهان را میبخشد،،


،ا اگر این قرآن را برکوه نازل میکردیم از خوف خدا متلاشی میشد،،


،،واولین آیه از سوره بقره در اول کتاب قرآن...این کتاب بی هیچ شک راهنمای پرهیزکاران است،،،

راست گفت خداوند بزرگ ...




گناه میکنم


توبه میکنم-


توبه میشکنم-


گناه میکنم-


توبه ...


خدایا


از این رفت و برگشت ها خسته ام


کمک کن همیشه فقط بیایم


به سمت تو بیایم


اهدنا الصراط المستقیم



از سوسک میترسیم از له کردن شخصیت دیگران مثل سوسک نمیترسیم!

از عنکبوت میترسیم از این که تمام زندگیمون تار عنکبوت ببنده نمیترسیم !

از خفاش شب میترسیم از شبی که افکارمون خفاشی میشه نمیترسیم!

از خوب سرخ نشدن سبزی قورمه میترسیم از سرخ کردن آدما از خجالت نمیترسیم!

ازجا نیفتادن خورشت میترسیم از این که هیچ کسی جای خودش نباشه نمیترسیم!


از دیر جوش اومدن آب برای چای میترسیم از جوش آوردن خون آدما نمیترسیم !

از لولو خور خوره های تو فیلم ها میترسیم از هیولای نفس نمیترسیم!

از تاریکی میترسیم از خاموش کردن آخرین شمع تو تاریکی نمیترسیم !

از گم کردن سکه هامون میترسیم ازسکه یه پول کردن دیگران نمیترسیم!

از سرماخوردگی میترسیم از سر خورده کردن دوستامون نمیترسیم !

از شکستن لیوان میترسیم از شکستن دل آدما نمیترسیم!

از لکه دار شدن لباسای سفید میترسیم از کثیف شدن سفیدی روحمون نمیترسیم!

از خواب موندن میترسیم از عمری که همه به خواب سپری شد نمیترسیم!

از وقت کم آوردن میترسیم ازهدر رفتن وقتی که داریم نمیترسیم !

از درس پرسیدن و امتحان پس دادن میترسیم از رد شدن تو امتحان آخرت نمیترسیم!


از اینکه بهمون خیانت کنند میترسیم از خیانت کردن به خودمون نمیترسیم !

از اینکه دلمون بشکنه میترسیم از درب و داغون کردن دل آدما نمیترسیم!

از اینکه دلخورمون کنند میترسیم از دل خون کردن دیگران نمیترسیم !

از گم کردن راه میترسیم از هیچ وقت به هیچ جایی نرسیدن نمیترسیم!

از خستگی سفر میترسیم از دست خالی رفتن و برگشتن نمیترسیم!

از اینکه نادیده گرفته شیم میترسیم از اینکه نادیدنی هارو نمی بینیم نمیترسیم!

از اینکه یه روز تموم بشیم میترسیم از اینکه تموم نشده بی مصرف شیم نمیترسیم!

از اینکه آدما فراموشمون کنند میترسیم از اینکه خدا از یادمون بره نمیترسیم




فقط خدا می داند...


باور کن هیچ چیزی در این دنیا ارزشی بالاتر از این ندارد!

غمی را از دل زدودن و لبی را به خنده وا کردن.

فقط خدا می داند بزرگی و بخشندگی قلبی را،

که به ازای هدیه لبخندی،

از تمام دردهای خود گذشته که فقط دیگری را شادتر ببیند...

فقط خدا می داند اندازه این خوبی را، این مهربانی را،



نه آن شدم که خواستی!

نه آن شدم که خواستم!

تکلیف من این وسط چیست

خدایا؟

خدایا اشتباهم این بود ،جای تو ،خودم را

به خودم سپردم!

وای به این اعتماد به نفس...!




ذکـــــرهـــــای آرامــش دهنــــده

برای هر ترسی « لا اله الا الله »

برای هر غم و اندوهی « ما شاء الله »

برای هر نعمتی « الحمد لله »

برای هر آسایشی « الشکر لله »

برای هر چیز شگفت آوری « سبحان الله »

برای هر گناهی « استغفر الله »

برای هر مصیبتی « انا لله و انا الیه راجعون »

برای هر سختی و دشواری « حسبی الله »

برای هر قضا و قدر « توکلت علی الله »

برای هر دشمنی « اعتَصمتُ بالله »

برای هر طاعت و گناهی « لا حول و لا قوة الا بالله

العلی العظیم »



در خود می نگرنم که ببینم خطا کجاست؟
بعد از کمی تامل وقدرت سکوت پی میبرم
هرجا که خالی از خداست،خطاست...
به خدا هر جا که از یاد او غافل شدیم
به بیراهه رفتیم ...!!!



چه بسا شما چیزی را به اصرار میخواهید که به ضرر شماست،وخدا به صلاح بندگان آگاه است،،،قرآن کریم


خدایا عاشق تو بودن چه زیباست...

عشق را به من بیاموز تا چون کبوتری عاشقت باشم


و بر لب هایم زمزمه ی عشق تو باشد...


خدایا کمکم کن تا در این راه دنیایی زمین نخورم...


و هرگاه زمین خوردم مرا با دستان مهربانت بلند کن ....


خدایا قلب مرا لبریز از عشق خودت کن و از عشق های دنیایی دورم کن


تا روحم همچون پرنده ای پر به آسمان بکشد....


خداوندا در کوچه پس کوچه های قلبم به دنبال تو می گشتم


نا آگاه از اینکه تو تمام قلب مرا فرا گرفته ای...


خدایا دوستت دارم،و چه زیباست این را گفتن


و بعد درسکوت نجوای دل را شنیدن که آرام میگوید ،،،من بیشتر....


چشمهایت را ببند ، در دلت با خدا سخن بگو ،

به همان زبان ساده ی خودت سخن بگو . . .

هرچه میخواهی بگو ، او میشنود

شاید بخواهی تورا ببخشد ،




یا آرزویی داری ،

شاید دعایی برای یک عزیز و یا شکرش ،

بگو میشنود . . .

این لحظه ی زیبا را برای خودت تکرار کن

پرواز دلت را حس خواهی کرد . . .




عشق یعنی اشک توبه در قنوت

خواندنش با نام غفار الذنوب

عشق یعنی چشمها هم در رکوع

شرمگین از نام ستار العیوب

عشق یعنی سر سجود و دل سجود

ذکر یا رب یا رب از عمق وجود . . .




تبسم با تبسم فرق دارد

فریب سیب و گندم فرق دارد

من از این آیه ها فهمیده ام که

خدا با حرف مردم فرق دارد



دوباره لبخند بزن :)
از همان هایی که نشان میدهد یک روی زندگی هنوز

کشف نشده است است و قضاوت در مورد سهم ما از زندگی در پایان بازی معلوم میشود...

خداوندا ، بلندای دعایت را عطایم کن
تو ای معشوقه عالم
از این پس عاشقی را پیشه ام فرما
خدایا راستش من آدمیزادم
گاه گاهی گر گناهی میکنم ، طغیان مپندارش !
کریما من گنهکارم ، تو بخشنده !
بگو آیا امید بخششم بیجاست ؟
خودت گفتی بخوان ، می خوانمت اینک مرا دریاب
به چشمانی که می جوید تو را نوری عنایت کن
دو دست خالی ام را رحمتی دیگر عطا فرما . . .


همه فکر میکنند ... چون گرفتارند به خــــــــــــــدا نمی رسند اما ... چون به خـــــــــــدا نمی رسند گرفتارند ...



روزی شخصی در حال نماز خواندن در راهی بود


و مجنون بدون این که متوجه شود


از بین او سجاده اش عبور کرد مرد نمازش را قطع کرد


و داد زد هی چرا بین من و خدایم فاصله انداختی


مجنون به خود آمد و گفت من که عاشق لیلی هستم


تورا ندیدم تو که عاشق خدای لیلی هستی چگونه مرا دیدی




نگذارید صدای دنیا...


شما را از شنیدن صدای "خدا" باز دارد....




یگانه معبود هستی ام تو را دوست می دارم

تو را به خاطر وجودت، دوست می دارم

تو را به خاطر اینکه وجودم ز توست، دوست می دارم

تو را به خاطر سروری ات ، دوست می دارم

آقای من تو را به خاطر عظمتت دوست می دارم

تو را دوست می دارم چون فقط تو لایق دوست داشتنی و بس...

تو را با تمام وجود دوست می دارم

آنگاه که حس می کنم معبود رحیمی چون تو دارم تو را دوست می دارم

ای آشنای غریبه تو را در همه ی لحظات دوست می دارم

تو را آنگاه که صدایت می کنم و حتم دارم که می شنوی، دوست می دارم

تو را به خاطر حضورت در قلبم، تو را به خاطر آرامشت، دوست می دارم

بزرگا تو را با وجود سیاهی قلبم و زشتی اعمالم، دوست می دارم

تو را چون تویی و هیچ همتایی نداری، دوست می دارم

معبودم تو را بی بهانه دوست می دارم...



تمام دقیقـ ه های بی دغدغـ ه ام

با تـــو گـذشت . . .

أَلا بِــذِکـــرِ اللَّهِ تَطْمَئِــنُّ القُلُــــوبُ،،،

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی