عشق فقط خدا

عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

عشق فقط خدا

عاقبت ما کشتی دل را به دریای جنون انداختیم
عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

تا رها گردیم از دلواپسی در آنسوی خط زمان
ما در عرش کبریایی خانه ای از جنس ایمان ساختیم

با تو ام با نی عالم با تو ام ای مهربانم
ای تو خورشید فروزان من شبم شب را بسوزان

کوچکم با قطره بودن راهی ام کن سوی دریا
عاقبت باید رها شد روزی از زندان دنیا

سیر در دنیای معنا بی زمان و بی مکان
وصل در عین جدایی زندگی با جان جان
..زندگی با جان جان

عاشقان در شوق پروازند از این خاکدان
چون که باشد پای یک عشق خدایی در میان...

کانال تلگرام ما
contact
جهت ورود کلیک کنید :)
جست و جو
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

بیائید کمی از زبان خدا بشنویم:

ای بنده من! ای عزیزترین شاهکارم

من همیشه هستم

میخواهم باور کنی که هستم

من همواره با تو هستم حتی با پایان زمان

آن را باور می کنی؟

اگر باور می کنی پس از من استفاده کن.


اگر میدانی که اگر قلم در دست بگیری و در مورد من بنویسی،

برای من بنویسی، بسیار خوب ، پس اغلب اوقات این کار را بکن ، هر روز و هر ساعت ،


اگر این کار لازم است آنرا ادامه بده.

به من نزدیک شو، به من نزدیک شو! هر کاری می توانی انجام بده،


هر کاری که لازم می شماری،

دعا و نیایش کن، ذکری به جا آور، به طرف قبله تعظیم کن،


آواز بخوان، زنگی را به صدا در بیاور،

مراقبه کن یا کتاب بنویس، شعری بنویس، من تو را محدود نکرده ام ،


هرکاری که مناسب می دانی انجام بده.

هر کدام از شما ذهنیت ویژه ای دارید هر یک از شما درک ویژه ای از من دارد


و مرا بر حسب ذوق خود خلق می کند.

چه اشکالی دارد؟ هر آنگونه دوست داری ترسیمم کن.

برای عده ای از شما من مرد هستم، برای عده ای زن ،


برای برخی هر دو و برای تعدادی نه مرد و نه زن.

برای برخی من انرژی خالص ، و از نظر عده ای احساسات خاصی


که تو آن را عشق می نامی، هستم .

و تعدادی هم کوچکترین عقیده ای به من ندارند، فقط میدانند که من هستم.

و اصل همین است.

من هستم.

من در نسیمی که موهای تو را نوازش می کند، در خورشیدی که تو را گرم می کند،


در بارانی که بر

گونه هایت می نشیند وجود دارم.

در شمیم گلهایی که که فضا را عطرآگین می کند،


در هوایی که رایحه گلها را پخش می کند حضور دارم.

من ابتدای هر فکر و آخرین فکر تو هستم.


من شکوه ناشی از زیباترین لحظات زندگیت هستم.

من هستم کافی است تو باور کنی...




ذکر های آرامش دهنده ..

برای هر ترسی لا اله الا الله

برای هر غم واندوهی ماشاالله

برای هر نعمتی الحمدالله

برای هر آسایشی شکراً لله

برای هر چیز شگفت انگیزی سبحان الله

برای هر گناهی استغفرالله

برای هر مصیبتی انا لله و انا الیه راجعون

برای هر سختی و دشواری حسبی الله

برای هر قضا وقدری توکلتُ علی الله

برای هر دشمنی اعتصمتُ بالله

برای هر کار و تلاشی لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم



خدایا گفته اند دل که بارانی باشد هفت ستون آسمانت میلرزد.....

دارم با دلم میایم پذیرایم باش...دلم بارانیست!!!!



میـانِ دنبال کردن و دنبال شدنِ


ِایـن روزهای فضای مجازی،


مـ ـن،عجـیب،خود ِحقیقی ام را گم کرده ام!


وای بر مـ ـن✘
که
هنـوز از دنبال کننده های صراط مستقیمِ


تـو نشده ام ؛"خـــدا"


انگار نه از دل،که فقط از سر عادت در نمازم گفته ام؛


"اهدنا صراط المستقیم"

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

پادشاهی پارسایی را دید، گفت: هیچت از ما یاد آید؟


گفت: آری،


وقتی که خدا را فراموش میکنم...


 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com



هروقت مشکلی لاینحل برام پیش میاد که کسی قادر به حل اون نیست ناخودآگاه یاد خدا می افتم ...

یک نگاه به اعمال و کارها و رفتارم میندازم ...

جز شرمندگی چیزی نیست ...

خجالت زده و مضطرب و صدایی لرزان صداش میکنم ...

خدایا کمکم کن و به دادم برس ...

قول میدم رفتارم رو اصلاح کنم و گذشته رو جبران کنم ...

خدا ، خوب خداییه ... مشکل و گرفتاریم رو حل میکنه ...

ولی افسوس که من بد بنده ای هستم ...

روز از نو و روزی از نو ...

کاش این آدم گستاخ ، اینقدر نسبت به پروردگارش بی حیا نبود

جملات زیبا گیله مرد

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com



 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com



خدایا….

یا نوری بیفکن ، یا توری…

ماهی کوچکــت از تاریکی این اقیانوس می ترســـــد !


 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

مهربان خدایم...


تو را برای آنچه از نعماتت از آسمانت بر زمین دلم میباری ، شکر...


تو را برای تمام شاخه های امیدی که در باغچه های تنهایی دلم رویاندی، شکر...


تو برای آنکه لحظه ای تنهایم رها نکردی ، شکر....

نسیمت مرا به دیار دلتنگیها هدایت کرد و


نم نم بارانت نوید وصال را برایم به ارمغان آورد...

دستان نوازشگرت را لحظه ای از من نگیر و این دستان سرد و


خاموش دلم را آنی رها مکن...


امیدم در این بازار ناامیدیها تنها به توست و آنچه در این تنهایی ها


چراغ اتاق دلم را روشن نگه داشته است


تنها ذکر و نام تو است..





نامه ای از طرف خدا به همه انسان ها


  سوگند به روز وقتی نور می گیرد


و به شب وقتی آرام می گیرد که من ، نه تو را رها کردهام و نه ، با تو دشمنی کردهام(ضحی ۱-۲)

افسوس که هر کس را به تو فرستادم تا به تو بگویم دوستت دارم


و راهی پیش پایت بگذارم او را که مرا به سخره گرفتی. (یس۳۰)

و هیچ پیامی از پیام هایم به تو نرسید مگر از آن روی گردانیدی.(انعام ۴)

و با خشم رفتی و فکر کردی هرگز بر تو قدرتی نداشته ام(انبیا ۸۷)

و مرا به مبارزه طلبیدی و چنان متوهم شدی که گمان بردی خودت بر همه چیز قدرت داری. (یونس ۲۴)


و این در حالی بود که حتی مگسی را نمی توانستی و نمی توانی بیافرینی


و اگر مگسی از تو چیزی بگیرد نمی توانی از او پس بگیری (حج ۷۳)

پس چون مشکلات از بالا و پایین آمدند و چشم هایت از وحشت فرو رفتند


وتمام وجودت لرزید چه لرزشی، گفتم کمک هایم در راه است و چشم دوختم ببینم


که باورم می کنی اما به من گمان بردی چه گمان هایی .( احزاب ۱۰)

تا زمین با آن فراخی بر تو تنگ آمد پس حتی از خودت هم به تنگ آمدی


و یقین کردی که هیچ پناهی جز من نداری، پس من به سوی تو بازگشتم


تا تو نیز به سوی من بازگردی ، که من مهربان ترینم در بازگشتن. (توبه ۱۱۸)

وقتی در تاریکی ها مرا به زاری خواندی که اگر تو را برهانم با من میمانی،


تو را از اندوه رهانیدم اما باز مرا با دیگری در عشقت شریک کردی.(انعام ۶۳-۶۴)

این عادت دیرینه ات بوده است، هرگاه که خوشحالت کردم از من روی گردانیدی


و رویت را آن طرفی کردی و هروقت سختی به تو رسید از من ناامید شدهای. (اسرا ۸۳)

آیا من برنداشتم از دوشت باری که می شکست پشتت؟ (سوره شرح ۲-۳)

غیر از من خدایی که برایت خدایی کرده است ؟ (اعراف ۵۹)

پس کجا می روی؟ (تکویر۲۶)



خدایا ازم ناراحت نشو اگه خوبیاتو فراموش میکنم

خدایا ازم ناراحت نشو اگه یادم میره که چه قدر دوسم داری

خدایا ازم ناراحت نشو اگه فراموشم میشه همیشه و بیشتر از خودم مراقبمی

خدایا ازم ناراحت نشو اگه نمیتونم به اون خوبی باشم که تو میخوای

خدایا ازم ناراحت نشو اگه گاهی دنیا و زرق و برقش چشممو پر میکنه

خدایا ازم ناراحت نشو اگه صداتو نمیشنوم که میگی من هر لحظه بیشتر از قبل عاشقتم

خدایا ازم ناراحت نشو اگه آغوشتو رد میکنم و میرم سراغ زندگیه دنیاییم

خدایا ازم ناراحت نشو اگه نمیتونم اونجور که لایقشی حست کنم

اما میدونم خوشحالی

خوشحالی از اینکه تو دل دارمت از اینکه همیشه بهترین تکیه گاهم تو بودی

از اینکه هنوز اونقدر حواس دارم که وقتی از سر سفره بلند میشم بگم خدایا شکرت

از اینکه تو سختیا به تو توکل میکنم نه اینکه به بندت امید داشته باشم

خدایا خدای مهربونم هیچ وقت تنهام نزار که همیشه محتاجتم



 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com


نگرانی ، بدون انجام عملی آگاهانه و منطقی ، تنها یک اتلاف وقت تمام عیار است

چون چیزی را تغییر نمیدهد،

تنها کارش این است که خوشحالیتان را می رباید و شما را به شدت مشغول هیچ و پوچ می کند ...

باز کردن و نوشیدن افیون نامیدی و خمودگی، دستهای ذهنتان را زنجیر و روحتان را بیمار نکنید ...

همیشه و همیشه بیاد داشته باش که :

از تو فقط حرکت و از خدا، آنچه میخواهی و برکت ..




فردی چند گردو به رهگذری داد و گفت : بشکن و بخور و برای من دعا کن !

رهگذر گردوها را شکست ولی دعا نکرد .

آن مرد گفت: گردوها را میخوری نوش جان ، ولی من صدای دعای تو را نشنیدم !

رهگذر گفت:

«مطمئن باش اگر در راه خدا داده ای ، خدا خودش صدای شکستن گردوها را شنیده است!»




خدای من

این روزها فقط شرمنده توام که ظاهر رفتارم نشانه دوستی با توست و در باطن نه

وقتی میگن دلت رو به خدا بسپار من درک نمیکنم یعنی چه جوری!

اما خودت کمکم کن تو این ماه عزیز حتی اگه دلم رو هم به تو نسپردم از هر چی غیر تو ا پاک کنم ...


 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com
هوا چقدر خوب و دو نفره ست ...

من هستم و خدا ...

و در جاده ی زندگی ، صورتم مهمان نسیمی که معطر شده از امید ...

به خودم میگم : هیچ چیز ارزش این رو نداره که دستم رو

 از دستان مهربون خدا بکشم بیرون و بگذارم تو دست غیر خدا ...

راستی اونکه دستان مهربان خدا رو به غیر او فروخت غیر از افسوس چه چیزی رو بدست آورد ؟




خدایا

در ۲ راهی زندگی ام


تابلوی راهت را محکم قرار بده

نکند که با نسیمی راهم را کج کنم . . .




همیشه دلتنگی ام را در دریای آغوش تو ریختم ، عجیب این دریا معجزه می کند !

تمام غم را می بلعد و باز آرام آرام است

دریای لاجوردی من ، خدای من . . .





- بهترین دوست، خداست،

 او آن قدر خوب است که اگر یک گل به او تقدیم کنید دسته گلی تقدیم تان می کند و خوب تر از آن است که اگر دسته

گلی به آب دادیم، دسته گل هایش را پس بگیرد.

- خداوند، گوش ها و چشم ها را در سر قرار داده است تا تنها سخنان و صحنه های بالا و والا را جست و جو کنیم.

- خود را ارزان نفروشیم، در فروشگاه بزرگ هستی روی قلب انسان نوشته اند: قیمت=خدا!

- این همه خود را تحقیر نکنید، خداوند پس از ساختن شما به خود تبریک گفت.

- وقتی احساس غربت می کنید یادتان باشد که خدا همین نزدیکی است.

- یادمان باشد که خدا هیچ وقت ما را از یاد نبرده است.

- کسی که با خدا حرف نمی زند، صحبت کردن نمی داند.

- آنکه خدا را باور نکرده است، خود را انکار کرده است.

- کسی که با خدا قهر است، هرگز با خودش آشنی نمی کند.

- خدا بی گناه است در پروندۀ نگاه تان تجدید نظر کنید.


 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

آمــده ام ...
.

آمــده ام کــه ســر نهــم…

**************


اگه گاهی اوقات دلتان میگیرد و دوست دارید گریه کنید اما نمی دانید شما را چه شده …

بدانید خـــــــــــدا دلش برایتان تنگ شده

می خواهد صدایش کنید …





دلـــــم گرفتـــــــــــــــه ...

مثـل هـــوای ِ ابــری ِ شهــری خامـــوش

دلــــم تنـگ اسـت ...

مثـل آسمـــــــــــــان ِ بــــــی ستــاره ی ِ شـبیِ زمستــــــانـی

حــال ِ دلـــــــــــم خـــوب نیســت

خدایا

خستــه ام ...خستـــــه ...

به مــن جـــایی بــــــــــــــــــــده آنجـا

حـــــــــوالی ِ ابـــرها

دیـوار به دیــوار ِ کلبـــه ی ِ ستــــاره ها

آنجـا که همـــه جـا نـــــــــــــور است و نگــــار

می خواهـم بخوابـــــم

می خواهـــــــــــــــم در آغــــوش ِ گــــــــرم ات آرام گیــرم


دلــــم گرفتــــه ...

دلـــــم تنگــــــــــــــــــــ اسـت

دلــــم پـــرواز می خواهـد






**************************************************

عشق فقط خدا



نظرات (۲)

وبلاگتون یه لایک مثبت داره اونم قطعا از سمت خدا
عزیزم زندگی بهم ریخته ندیدی نمیفهمی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی