عشق فقط خدا

عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

عشق فقط خدا

عاقبت ما کشتی دل را به دریای جنون انداختیم
عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

تا رها گردیم از دلواپسی در آنسوی خط زمان
ما در عرش کبریایی خانه ای از جنس ایمان ساختیم

با تو ام با نی عالم با تو ام ای مهربانم
ای تو خورشید فروزان من شبم شب را بسوزان

کوچکم با قطره بودن راهی ام کن سوی دریا
عاقبت باید رها شد روزی از زندان دنیا

سیر در دنیای معنا بی زمان و بی مکان
وصل در عین جدایی زندگی با جان جان
..زندگی با جان جان

عاشقان در شوق پروازند از این خاکدان
چون که باشد پای یک عشق خدایی در میان...

کانال تلگرام ما
contact
جهت ورود کلیک کنید :)
جست و جو
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

همه حرفامو گفتم تا ببینی  

یه روزم دردِ تکراری ندارم 

تو تسکینِ تمومِ درد هامی  

بجز تو با کسی کاری ندارم




آن قرصی که برای درمان می خوری

به خدا می گوید:

مضر واقع شوم یا نافع

(در واقع نافع یا مضر بودنش در دستان خداست)


خدایا دریای پر تلاطم دل من با تو آرام است


آیت الله دستغیب



همیشه دلتنگی ام را در دریای آغوش تو ریختم ،

عجیب این دریا معجزه می کند!

تمام غم را می بلعد

و باز آرامِ آرام است

دریای لاجوردی من،

خدای من . . .


زندگی رانندگی در شب است

اگر نور خدا نتابد

کارت تمام است...


شیشه عطر بهار لب دیوار شکست

و هوا پر شد از بوی خدا،

همه جا آیت اوست

دیدنش آسان است،

سخت آن است که نبینی او را



با قلبت باور کن یکی که مهربونترینه

عاشقته!

 همیشه خیرت را میخواد

لحظه ای چشم ازت بر نمی داره

اراده اش برتر از همه ی اراده هاست

همیشه مراقبته

بهتر از خودت از دلت خبر داره ؛شک نکن

دل بسپار به مهربونیش

میشه پناه دلتنگیات



لا تاخذه سنته و لانوم

خواب سبک هم او را فرا نمیگیرد تا چه رسد به خواب رود

..آیه الکرسی..


هر چیزی ممکن است

در یک چشم به هم زدن تغییر کند

اما ناراحت نباش!

خدا پلک نمی زند...

 

"رجینابرت"


همیشه راهی هست

چون خدایی هست

همیشه نگاهش بهت هست

چون میخواد تو هم یه بار نگاهش کنی

خدا همیشه هست ؛همه جا

لحظه هایی میشه که می تونی ببینیش

با چشم دلت ،با وجودت

لحظه هایی که عطر خدا می پیچه

توی فضای دلت و عاشقت می کنه !

عاشق خودش

همشه راهی هست

چون بودن با خدا مساویه با رها شدن

از هرچی که نگرانت می کنه

تو با بندگی خدا می تونی به اوج برسی

آخه بندگی خدا تو را آزاد می کنه از بندگی اغیار

همیشه راهی هست

چون تو هنوزم به یاد خدایی

وهنوزم می دونی که خدا همه ی زندگیته

پس تنهات نمیذاره

حتی اگر برای توته خط باشه

پس فراموش نکن

همیشه راهی هست

چون خدایی هست...

 

منبع:نجوای عاشقی

najvaye_asheghi@


 

عشق فقط خدا


نظرات (۵)

عالی...................................!
من هر روز به این سایت سر میزنم
مثل همیشه خیییییلی خوب بود
مرسی...
واقعا سایت قشنگی دارید بهتون تبریک میگم
پاسخ:
انچه توانسته ایم لطف خدا بود و بس
سلام عالی بود واقعا نمی دونستم انشا رو چه جور بنویسم امامطلاب خوبتون به من کمک کرد و انشا نوشتم . از انشا هم گذشته حرف نداشت بعضی هم موی تنم رو سیخ کرد . در کل lllllllllllllllllliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeee
پاسخ:
زنده باشید خوشحالم از اینهمه احساس خوبی که دارید معلومه خدا خیلی دوستتون داره که مطلبی تاثیر میزاره رو شما چرا که خیلیا با این نوع مطالب اصلا حال نمیکنن

سلام

منم با این دوست عزیز موافقم، بی تعارف عرض میکنم، مطابتون فوق العاده زیبا و تاثیرگذاره، خیلیا رو نمی دونم اما من که از خوندن این مطالب احساس آرامش می کنم وخداروشکر میکنم که آدمایی مثل شما  رو زمین هستن

امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشید

منتظر مطالب جدید و زیبای شما هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی