عشق فقط خدا

عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

عشق فقط خدا

عاقبت ما کشتی دل را به دریای جنون انداختیم
عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

تا رها گردیم از دلواپسی در آنسوی خط زمان
ما در عرش کبریایی خانه ای از جنس ایمان ساختیم

با تو ام با نی عالم با تو ام ای مهربانم
ای تو خورشید فروزان من شبم شب را بسوزان

کوچکم با قطره بودن راهی ام کن سوی دریا
عاقبت باید رها شد روزی از زندان دنیا

سیر در دنیای معنا بی زمان و بی مکان
وصل در عین جدایی زندگی با جان جان
..زندگی با جان جان

عاشقان در شوق پروازند از این خاکدان
چون که باشد پای یک عشق خدایی در میان...

کانال تلگرام ما
contact
جهت ورود کلیک کنید :)
جست و جو
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰


خدایا:


توانا بود هر که تو را دارا بود


خداوندا

هیچ شباهتی به یوسف ندارم

نه رسولم...نه زیبایم...

نه برای کسی عزیزم...نه چشم به راهی دارم

فقط در چاه افتاده ام

کاروانی بفرست...


از آسمان صاف و آرام انتظار باران نداشته باش،

باران رحمت خداوند هنگامی می بارد که،

تمام آسمان را ابرهای تیره پوشانده باشند...


گاهی درشتاب زندگی

گوشه ای بایست

و آرام زمزمه کن:

خدایا

« دوستت دارم »

زنی نازا و عقیم نزد پیامبر وقت می رود

و می گوید از خدا فرزندی صالح برایم بخواه

پیامبر دعا می کند ؛وحی می رسد که

او را نازا خلق کردیم

زن می گوید خدا رحیم است و می رود

 زن سال بعد هم این درخواست را می کند

و باز هم وحی می رسد که او را نازا آفریدیم

زن این بار هم نگاهی به آسمان می اندازد و می رود

سال بعد پیامبر وقت آن زن را با کودکی در آغوش می بیند

با تعجب میگوید بارالها چگونه کودکی دارد!

او که نازا خلق شده بود؟

وحی می رسد: هر بار گفتیم عقیم است

او باور نکرد و مرا رحیم خواند

رحمتم بر سرنوتش پیشی گرفت...

چه خوب بود اگر

غم ها را در برابر رحمت الهی باور نمی کردیم...



چقدر کوتاه است:

فاصله ی بین

آه من

و

نگاه مهربان تو


گفتی مرا بخوانید تا به شما بدهم

من روی حرفت حساب باز کردم

می دانم!

تو هرگز دروغ نمی گویی...


جبرئیل به محضر رسول خدا صلی الله علیه و آله رسید

و از سوی خدا چنین پیام آورد:

ای محمد!

پروردگارت سلام می‏رساند

و به تو می‏گوید:

 با بندگان من مدارا کن 

 

امام صادق(ع)

اصول کافی2/116

 


گفته بودی:

جن و انس را نیافریدم

مگر برای بندگی

خدایا ببخش برنامه هایت را بهم زدم!

{ذاریات/56}



خدایا می دونم بنده ی خوبی نبودم و نیستم  

به هیچ یک از عهدهام که باهات بستم وفا نکردم ، 

ولی خیلی خوشبختم که تورو دارم  

با تموم بد خلقیام ، با تموم کج رویهام ، 

با تموم بی معرفتیام ،

  خدایی دارم که آخر معرفته ، آخر گذشته 

و آخر آخرشه 

خدا در مقابلت فقط یه چیز دارم که بتونم رو کنم 

اونم...!

یه کوله بار دوست داشتن توئه


خدایا شکرت که

بندگی تو هم وزن زندگیست...




 خداوند علیم 1400 سال پیش در قرآن کریم 

به سنگینی ابرها اشاره کرده است؟!

 هر قطعه ابر کوچک حدود 550 تن وزن دارد،

 یعنی اگر یک روز صبح از خانه خارج شوید و ببینید

چند صد فیل در هوا پرواز می کنند، متعجب نمی شوید؟

یا ابر کومولوس که باران زا و رایج ترین نوع ابر است

می تواند وزنی تا 300000 تن داشته باشد که معادل 

با وزن میلیون ها نهنگ است

ولی چرا با اینکه ابرها چند صد برابر فیل ها جرم دارند،

سقوط نمی کنند؟

چون  فیل ها هم اگربتوانند خود را

به میلیون ها ذره ی ریز و جداگانه تبدیل سازند

شاید بتوانند روزی در جو پرواز کنند و از سقوط ابایی نداشته باشند...

عشق فقط خدا

نظرات (۲)

ممنون از وبلاگت
بی نهایت زیبا بودن مطالبت
پاسخ:
خواهش میکنم .بینهایت لطف دارید

 ی تشکر حسابی واسه سایت عالیتون خیلی دوستتون دارم چون خدا هم شما را دوست دارد .

پاسخ:
ممنون از لطف صمیمانه شما.منم دوستتون دارم حمید جان .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی