عشق فقط خدا

عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

عشق فقط خدا

عاقبت ما کشتی دل را به دریای جنون انداختیم
عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

تا رها گردیم از دلواپسی در آنسوی خط زمان
ما در عرش کبریایی خانه ای از جنس ایمان ساختیم

با تو ام با نی عالم با تو ام ای مهربانم
ای تو خورشید فروزان من شبم شب را بسوزان

کوچکم با قطره بودن راهی ام کن سوی دریا
عاقبت باید رها شد روزی از زندان دنیا

سیر در دنیای معنا بی زمان و بی مکان
وصل در عین جدایی زندگی با جان جان
..زندگی با جان جان

عاشقان در شوق پروازند از این خاکدان
چون که باشد پای یک عشق خدایی در میان...

کانال تلگرام ما
contact
جهت ورود کلیک کنید :)
جست و جو
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۲
  • ۰


کنار تو درگیر آرامشم

خودت را به من باز گردان ؛ همین



دلــم نمی گیرد

تنگـــ هم نمی شود

من دیگر دلــم را به خـــــــدا سپرده ام

 

منبع تصویر: cloob.com

چتر بازها چه لذتی می برند از سقوط

هر چه ارتفاع بیشتر، سقوط برای آن ها

لذت بخش تر است

چرا؟ چون پشت آن ها به چتر گرم است

ایمان چیزی شبیه به چتر نجات است

کسی که ایمان دارد دیگر

از سقوط و افتادن و تهدید هیچ هراس ندارد

این است که قرآن کریم توصیه به ایمان دارد و می فرماید:

ای کسانی که ادعای ایمان دارید

حقیقتا ایمان بیاورید(نساء؛136)




http://www.aparat.com/v/tPeQp


یک نمونه از معجزات خیلی جذاب قرآنی که چند دانشمند غربی

رو باعث شده به اسلام ایمان بیاورندرا در لینک بالا میتوانید ببینید

افسونم کرد کسی که دستی ندارد

ولی در همه ی کارها دست دارد

 همان کسی که

مهربانی اش حد و مرزی نمی شناسد ،

تنها کافیست امروز را با او گام برداریم

و فردا را به او بسپاریم

تا لذت زندگی حقیقی را بچشیم....



شیطان به حضرت یحیی گفت :

می خواهم تو را نصیحت کنم ! 

حضرت یحیی فرمود : من میلی به نصیحت تو ندارم 

ولی می خواهم بدانم طبقات مردم نزد شما چگونه اند 

شیطان گفت :‌ مردم از نظر ما به سه دسته تقسیم می شوند 

1: عده ای مانند شما معصومند ، ار آنها مایوسیم و می دانیم که

نیرنگ ما در آنها اثر نمی کند... 

2 : دسته ای هم بر عکس در پیش ما شبیه توپی هستند

که به هر طرف می خواهیم می گردانیم 

3 : دسته ای هم هستند که از دست انها رنج می بریم

زیرا فریب می خورند ولی سپس از کرده خود پشیمان می شوند

و استغفار می کنند و تمام زحمات ما را به هدر می دهند

دفعه دیگر که نزدیک است موفق شویم اما آنها دوباره

به یاد خدا می افتند و از چنگال ما فرار می کنند

ما از چنین افرادی پیوسته رنج می بریم...


وقتی در اوج معصیت تحملت میکنه

وقتی خیلی آرزوهاتو بی آنکه بگی میفهمه و اجابت میکنه

وقتی که میخواد به هر بهونه که هست برگردی به سمتش

حتی با گذاشتن سختی ها و مشکلات جلوی پات

وقتی نیازی نیست برای بودنش التماس کنی

وقتی مطمئن هستی که هرگز دست رد به سینه ات نمیزنه  

حتی اگر هزار بار دلشو شکونده باشی

اون موقع هست که میگی کی جز خدا این همه به من لطف میکنه

کی جز خدا این همه با من مدارا می کنه

و چه زیبا فرمودند حضرت داود (ع)

خدایا سزاوار است که هر کس تو را شناخت 

از رحمتت نومید نشود ...



ماه من غصه چرا


ماه من غصه چرا ؟!!
آسمان را بنگر
که هنوز
بعد صدها شب و روز
مثل آن روز نخست
گرم و آبی و پر از مهر به ما می خندد


یا زمینی را
که دلش از سردی شب های خزان
نه شکست و نه گرفت
بلکه از عاطفه لبریز شد و
نفسی از سر امید کشید
و در آغازِ بهار
دشتی از یاس سپید
زیر پاهامان ریخت
تا بگوید که هنوز
پُر امنیتِ احساس خداست


ماه من ، غصه چرا ؟!
تو مرا داری و من هر شب و روز
آرزویم ، همه خوشبختی توست

ماه من!
دل به غم دادن و از یأس سخن ها گفتن

کار آنهایی نیست

که خدا را دارند …

ماه من!
غم و اندوه اگر هم روزی
مثل باران بارید
یا دل شیشه ای ات
از لب پنجره عشق زمین خورد و شکست
با نگاهت به خدا ، چتر شادی وا کن
و بگو با دل خود
که خدا هست ، خدا هست هنوز


او همانی است که در تارترین لحظه شب ، راه نورانی امید
نشانم میداد …
او همانی است که هر لحظه دلش می خواهد
همه زندگی ام ، غرق شادی باشد …


ماه من! غصه اگر هست ، بگو تا باشد
معنی خوشبختی ، بودن اندوه است …
این همه غصه و غم ، این همه شادی و شور
چه بخواهی و چه نه ، میوه یک باغــند
همه را با هم و با عشق بچیین
ولی از یاد مبر ،


پشت هر کوه بلند ، سبزه زاری است پر از یاد خدا
و در آن باز کسی می خواند
که خدا هست ، خدا هست
خدا هست هنوز ...

این شعر ارزشش را دارد هزاران بار خوانده شود

شاید چندمین بار است در وبلاگ گذاشته میشود


شعر : استاد قیصر امین پور




پزشک متخصصی می گفت که در تهران هجده هزار پیرمرد بیمار داریم

که بخاطر نداشتن رفیق و حرف نزدن با دوست،

دچار بیماری شده اند

دسترسی با رفیق مشکلاتی دارد و باید از قبل تعیین بشود

ولی ملاقات با خدا راحت است و در هر کجا می توان با خدا صحبت کرد

و ساعت مخصوص ندارد

خدا رفیق خوبی است و شوق دارد که حرف های ما را بشنود

در روایت داریم که اگر شما یک قدم به سمت خدا بروید

خدا ده گام به سمت شما می آید

در روایت دیگر داریم: اگر ما یک کار خیر بکنیم،

خدا آنرا ده برابر می کند

یا می فرماید:اگر شما خلاف کنید من آنرا می پوشانم

و در دعا داریم که تو گناهان مرا می پوشانی مثل اینکه تو از من

خجالت می کشی، خوبی ها را نشان می دهی...

گاهی ما خلاف هایی می کنیم که اگر نزدیکترین دوستانمان

از آن آگاه باشند حتی جواب سلام ما را هم نمی دهند

ولی خدا از همه ی گناهان ما باخبر است

ولی باز می فرماید: بیایید...

هر کس که با خدا صحبت نمی کند محروم است

 

سخنان حجت الاسلام والمسلمین

قرائتی در برنامه سمت خدا

**************************************



تنها تویی


تـنها تـوئـی تـنها تـوئی در خـلوت تنهائیم

 تنها تو می خواهی مرا با این همه رسوائیم



 جان گشته سرتا پا تنم از ظلمت تن ایمنم

 شــو آفـتاب روشنـم پـیدا بــه نـاپـیدائیم


 مـن از هـوسها رسته ام از آرزوها جسته ام

 مـرغ قفس بشکسته ام شادم ز بـی پروائیم



 دانـی کـه دلدارم تـوئی دانم خریدارم توئی

 یـارم توئی یارم توئی شادی از این شیدائیم



***************************************

عشق فقط خدا

نظرات (۳)

غم و اندوه اگر روزی مثل باران بارید
یا دل شیشه ای ات از لب پنجره عشق زمین خورد و شکست
با نگاهت به خدا،چتر شادی واکن
و بگو با دل خود
که خدا هست،خدا هست هنوز<واقعا ارزش بارها خوندن رو داره>
سلام و سپاس از وبلاگ پر احساستون
من دنبال کننده همیشگی وبلاگتون هستم
براتون ارزوی موفقیت و سعادت دارم
در پناه حق باشید
یا علی

پاسخ:
سلام و سپاس از لطف شما

مخاطب همیشگی وبلاگ

در پناه خدا باشید

یا علی
باخدا باشو پادشاهی کن***بی خدا باشو هرچه خواهی کن
وبلاگتون بی نظیره،خدا همیشه یارتون 
پاسخ:
نگاهتون بینظیره

عشق خدا نصیبتان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی