عشق فقط خدا

عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

عشق فقط خدا

عاقبت ما کشتی دل را به دریای جنون انداختیم
عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

تا رها گردیم از دلواپسی در آنسوی خط زمان
ما در عرش کبریایی خانه ای از جنس ایمان ساختیم

با تو ام با نی عالم با تو ام ای مهربانم
ای تو خورشید فروزان من شبم شب را بسوزان

کوچکم با قطره بودن راهی ام کن سوی دریا
عاقبت باید رها شد روزی از زندان دنیا

سیر در دنیای معنا بی زمان و بی مکان
وصل در عین جدایی زندگی با جان جان
..زندگی با جان جان

عاشقان در شوق پروازند از این خاکدان
چون که باشد پای یک عشق خدایی در میان...

کانال تلگرام ما
contact
جهت ورود کلیک کنید :)
جست و جو
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰


v2qnN


🍃ﻣﯿﻨﻮیسم "ﺳﺮﺷﺎﺭﺍﺯ ﻋـﺸــﻖ"❤️

ﺑﺮﺍی ﺗـﻮیی ﮐﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ

ﺗﻨﻬـﺎ ﻣﺨﺎﻃـب ﺧﺎﺹّ 💝

ﻧـﻮﺷـته هـﺎی ﻣـنی💝

ﺑﺮﺍی ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍنی💝

که بدانی ﺩﻭﺳت ﺩاشتنت💝

در مـن"بی انتهـاست"💝


🍃خدایا عاشقتم ❤️🍃



کانال تلگرام خدا


@eshgekhodayi



etaNJ



#داستانک_معنوی



روزی شیطان همه جا اعلام کرد قصد دارد از کارش دست بکشد و


وسایلش را با تخفیف ویژه به حراج بگذارد!

همه ی مردم جمع شدند و شیطان وسایلی از قبیل:


غرور، خودبینی، شهوت، مال اندوزی، خشم، حسادت،


شهرت طلبی و دیگر شرارت ها را عرضه کرد...

در میان همه ی وسایل، یکی از آنها بسیار کهنه و


مستعمل بود و بهای گرانی داشت!

کسی پرسید: این عتیقه چیست؟

شیطان گفت: این ناامیدی است...

شخص گفت: چرا اینقدر گران است؟

شیطان با لحنی مرموز گفت:

این موثرترین وسیله ی من است!

شخص گفت: چرا اینگونه است؟

شیطان گفت: هرگاه سایر ابزارم اثر نکند،

 فقط با این می توانم در قلب انسان رخنه کنم و

وقتی اثر کند با او هر کاری بخواهم می کنم...

این وسیله را برای تمام انسانها به کار برده ام،

برای همین اینقدر کهنه است...!

*******************

امام علی (ع) می فرماید: بزرگ­ترین بلا، ناامیدی است.

 ناامیدی، صاحب خود را می کشد.

هر ناامیدی، ناکام است.

حتی درباره بدترین فرد این امت،

 از رحمت خدا ناامید مشو؛


چند سند قرآنی در مورد این مطلب


🍃اى پسران من، بروید و از یوسف و برادرش جستجو کنید و

از رحمت خدا نومید مباشید،

زیرا جز گروه کافران کسى از رحمت خدا نومید نمى‌شود سوره یوسف آیه 87




🍃چه کسی جز گمراهان از رحمت پروردگارش نومید می شود؟!  سوره حجر آیه 56


🍃بگو ای بندگان من که بر خود اسراف و ستم کرده اید!

از رحمت خدا نومید نشوید که خدا همه گناهان را می آمرزد،

 زیرا او بسیار آمرزنده و مهربان است. سوره زمر ایه 53


💝کانال عشق فقط خدا💝

@eshgekhodayi


fWk1N


مناجات_عاشقانه


🌹خدایا

🍃زندگی همه با یاد تو💝

#شادی همه با یافت تو💝

و جان آنست که در آن شناخت تو است💝

موجود نفس‌های جوانمردانی💝

حاضر دل‌های ذکر کنندگانی💝

از نزدیک نشانت می‌دهند و برتر از آنی💝

از دور می‌پندارند و نزدیک‌تر از جانی💝

ندانم که در جانی یا خود جانی💝

آنی که خود گفتی و چنانکه خود گفتی آنی💝



🌺الهی!

🍃تا با تو آشنا شدم ،

از خلایق جدا شدم💖

در جهان شیدا شدم...💖

نهان بودم ، پیدا شدم...💖

🌷کریما!

🍃هرکه را خواهی که بر افتد ،💝

او را رها کنی تا با دوستان تو در افتد💝

🌼زیباترینم خدا

🍃مران کسی را که خود خواندی...💝

ظاهر مکن جرمی را که پوشاندی...💝

🌸کریما!

🍃میان ما و تو داور تویی...💝

آن کن که سزاوار آنی💝

نه آنچنان که سزاوار ماست...💝

💐الهی!

🍃مرکب وا ایستاد و عمرم بفرسود...💖

همراهان برفتند و این بیچاره را جز #حیرت نیفزود...💖

🌻الهی!

🍃اگر خامم پخته‌ام کن...💝

و اگر پخته‌ام سوخته‌ام کن...💝

💝کانال عشق فقط خدا💝

@eshgekhodayi

4Cz8y

💖✨✨💖✨✨💖✨✨💖✨✨

#مناجات_عاشقانه

#مناجات_زیبای_دکتر_چمران


خدایا


" هر گاه دلم رفت تا محبت کسی را به دل بگیرد،


تو او را خراب کردی،


خدایا، به هر که و به هرچه دل بستم، تو دلم را شکستی،


عشق هر کسی را که به دل گرفتم، تو قرار از من گرفتی،


هر کجا خواستم دل مضطرب و دردمندم را آرامش دهم،


در سایه امیدی، و به خاطر آرزویی، برای دلم امنیتی به وجود آورم،


تو یکباره همه را برهم زدی،


و در طوفان های وحشتزای حوادث رهایم کردی،


تا هیچ آرزویی در دل نپرورم و هیچ خیری نداشته باشم و


هیچ وقت آرامش و امنیتی در دل خود احساس نکنم...


تو این چنین کردی تا به غیر از تو محبوبی نگیرم و


به جز تو آرزویی نداشته باشم،


و جز تو به چیزی یا به کسی امید نبندم،


و جز در سایه توکل به تو، آرامش و امنیت احساس نکنم...


خدایا ترا بر همه این نعمتها شکر می کنم.



    💖کانال عشق فقط خدا💖


@eshgekhodayi



Image result

❄️❄️🌟❄️❄️🌟❄️❄️🌟❄️❄️🌟

#داستانک_معنوی

💫ابلیس و آزمایش خدا💫

✍...ابلیس بر حضرت عیسی (ع) آشکار

شد و گفت: تو نبودی که می گفتی

جز آنچه خدا مقرّرت کرده است بر

تو نرسد ؟


فرمود : بلی .


گفت : پس

خویشتن را از قله این کوه فرو انداز

اگر مقرّرت باشد که به سلامت مانی !



 فرمود : خداوند را رسد که بندگان

را آزماید نه بندگان را که خداوند را

آزمایند !

   


      💖کانال عشق فقط خدا💖

@eshgekhodayi

rJUIJ


💕خدا را دوست دارم

💕چون هرچه دارم از اوست

💕اگر عاشقم از اوست

💕اگر صادقم، صداقتم از اوست

💕اگر شادم، شادیم از اوست

💕اگر زندگی می‌کنم

💕زندگیم از اوست


کانال تلگرام خدا



@eshgekhodayi


s8OfT


گاهی هم:❤️🍃

نه برای اینکه

دنبال ازدیاد نعمتیم

نه از ترس ..‌‌.

نه از روی عادت.‌...

نه برای دل خودمان..‌‌‌‌..

تنها برای خدا......

بگوییم....

الحمدللّٰه❤️🍃

💝کانال تلگرام خدا💝


@eshgekhodayi

A3Dro

زیباترینم خدا🌺

🍃متبرکم گردان به نامت💝

🍃متبلورم گردان به عبادتت💝

🍃متذکرم گردان به ذکرت💝

🍃مرحمتم گردان به رحمتت💝

کانال تلگرام خدا

@eshgekhodayi



نظرات (۱)

سپاس.....عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی