عشق فقط خدا

عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

عشق فقط خدا

عاقبت ما کشتی دل را به دریای جنون انداختیم
عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

تا رها گردیم از دلواپسی در آنسوی خط زمان
ما در عرش کبریایی خانه ای از جنس ایمان ساختیم

با تو ام با نی عالم با تو ام ای مهربانم
ای تو خورشید فروزان من شبم شب را بسوزان

کوچکم با قطره بودن راهی ام کن سوی دریا
عاقبت باید رها شد روزی از زندان دنیا

سیر در دنیای معنا بی زمان و بی مکان
وصل در عین جدایی زندگی با جان جان
..زندگی با جان جان

عاشقان در شوق پروازند از این خاکدان
چون که باشد پای یک عشق خدایی در میان...

کانال تلگرام ما
contact
جهت ورود کلیک کنید :)
جست و جو
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰


#اعجاز_علمی_قرآن



نظر پروفسور Tejatat Tejasen


رئیس گروه آناتومی دانشگاه چیانگ مای تایلند


در مورد قرآن:

Image result for Tejatat Tejasen

در طول سه سال گذشته، من به قرآن علاقه مند شدم.


از مطالعاتم و آنچه که از این کنفرانس آموخته ام،


معتقدم که همه چیزهایی که در ۱۴۰۰ سال پیش در قرآن ثبت شده


حقایقی است که میتواند توسط ابزار های علمی ثابت شود.


از آنجا که حضرت محمد (ص) قادر به خواندن و نوشتن نبود،

پس او رسولی بود که این حقیقت را مخابره می کرد و


آن (قرآن) به عنوان روشنگری توسط خالق بر او نازل شده است.


این خالق باید خداوند باشد.

بنابراین، من فکر میکنم زمان آن رسیده که بگوییم:


”لا اله الا الله”؛ هیچ خدایی جز الله برای پرستش وجود ندارد.

محمد رسول خدا است.


در نهایت، من برای تنظیم عالی و بسیار موفق این کنفرانس تبریک میگویم…

گرانبهاترین چیزی که من آن را با آمدن به این محل به دست آوردم


لا اله الا الله و محمد رسول الله، و به یک مسلمان تبدیل شدنم است.



**************************


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی