عشق فقط خدا

عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

عشق فقط خدا

عاقبت ما کشتی دل را به دریای جنون انداختیم
عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

تا رها گردیم از دلواپسی در آنسوی خط زمان
ما در عرش کبریایی خانه ای از جنس ایمان ساختیم

با تو ام با نی عالم با تو ام ای مهربانم
ای تو خورشید فروزان من شبم شب را بسوزان

کوچکم با قطره بودن راهی ام کن سوی دریا
عاقبت باید رها شد روزی از زندان دنیا

سیر در دنیای معنا بی زمان و بی مکان
وصل در عین جدایی زندگی با جان جان
..زندگی با جان جان

عاشقان در شوق پروازند از این خاکدان
چون که باشد پای یک عشق خدایی در میان...

کانال تلگرام ما
contact
جهت ورود کلیک کنید :)
جست و جو
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰


عاشقانه های من و خدا (1)


http://up.upinja.com/y683k.jpg


✨🌹من وعشق ومستی عشق

✨🌹بجز این هنرندارم


✨🌹بجز این هنر چه باشد

✨🌹که زخود خبرندارم



✨🌹زتو چون جدا شوم من

✨🌹توبگو کجا شوم من



✨🌹به خدا که هیچ راهی

✨🌹بکسی دگر ندارم



#فیض_کاشانی


ee98_photo_2017-06-22_14-13-07.jpg


من تخت نمیخواهم


من تاج نمی خواهم



در خدمتت افتادن


در روی زمین خواهم



http://up.upinja.com/blxb8.jpg



🕊🌹خدایا...


🕊🌹به گدای

🕊🌹ره نشینت،


🕊🌹نظری

🕊🌹ز مرحمت کن،


🕊🌹سیه است

🕊🌹گرچه رویش،



🕊🌹دل

🕊🌹عذرخواه دارد...



🕊🌹عاشقتم خدا🕊🌹



***************************************


نظرات (۲)

  • حسین مداحی
  • بسیار عالی.
    ممنون از تلاش های بی وقفه تون.
    آدم توی این وبلاگ احساس خوبی داره.
    پاسخ:
    سلام برادر
    ما هم از همراهی همیشگی شما احساس خوبی داریم
    التماس دعا

    ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻟﺤﻈﻪ ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻈﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﺧﺎﻧﻪ ﮐﻨﺎﺭ ﺩﺭ ﻣﯽ ﺍﯾﺴﺘﺪ

     

    ﻭ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻣﯿﺰﻧﺪ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺧﺪﺍ ﺑﺪﺭﻗﻪ ﺯﻧﺪﮔﯿﺘﺎﻥ 


     پیشاپیش ﻋﯿﺪ ﻓﻄﺮ ﻣﺒﺎﺭﮎ طاعات و عباداتتون مقبول درگاه حق...

    پاسخ:
    وهمچنین بر شما

    امیدوارم با دست پر اینماه را به اتمام رسانده باشید

    حیف به این روزها کاش تموم نمیشد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی