عشق فقط خدا

عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

عشق فقط خدا

عاقبت ما کشتی دل را به دریای جنون انداختیم
عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

تا رها گردیم از دلواپسی در آنسوی خط زمان
ما در عرش کبریایی خانه ای از جنس ایمان ساختیم

با تو ام با نی عالم با تو ام ای مهربانم
ای تو خورشید فروزان من شبم شب را بسوزان

کوچکم با قطره بودن راهی ام کن سوی دریا
عاقبت باید رها شد روزی از زندان دنیا

سیر در دنیای معنا بی زمان و بی مکان
وصل در عین جدایی زندگی با جان جان
..زندگی با جان جان

عاشقان در شوق پروازند از این خاکدان
چون که باشد پای یک عشق خدایی در میان...

کانال تلگرام ما
contact
جهت ورود کلیک کنید :)
جست و جو
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

عشق فقط خدا 2


عاشقانه های من و خدا


عشق فقط خدا


💞تزریق میکنم

💞تورا

💞به رگهایم

 💞خودت را که

💞نه...!

💞هوایت را...

💞این گونه به تو

💞میرسم...


💞عاشقتم خداا💞

#میلاد_فرحمند


eshgekhodayi@

عشق فقط خدا

.
🕊🌹خدایا...


🕊🌹به گدای

🕊🌹ره نشینت،

🕊🌹نظری

🕊🌹ز مرحمت کن،

🕊🌹سیه است

🕊🌹گرچه رویش،

🕊🌹دل

🕊🌹عذرخواه دارد...


🕊🌹عاشقتم خدا🕊🌹



عشق فقط خدا

💚 "خدای" من

💚این شبها

💚در "هوایت"

💚هوایی  شدم

💚"بی آنکه" بدانم

💚بدون "هوایت"

💚"هوایی" نیست.

💚"هوایم" را در تمام

💚"لحظه های"

💚"بی هواییم"

💚داشته باشی.


eshgekhodayi@


عشق فقط خدا

♥️ زیباترینم

      ♥️خدا

           ♥️بهای

               ♥️وصل

            ♥️تو

           ♥️را

         ♥️گر

     ♥️جان

   ♥️باشد

  ♥️خریدارم

   ♥️عشق

      ♥️فقط

          ♥️خدا


eshgekhodayi@

عشق فقط خدا


دوش ره در حرم محرم رازم دادند💚

به سراپرده دلدار جوازم دادند💚

در حریم حرم کعبه عشاق جهان💚

جایگاهی به صف اهل نمازم دادند💚



@eshgekhodayi


عشق فقط خدا


🍃دم به دم عشقت مرا دلـــخون کند

آتشی بر جـــــــــــان و بر پیــکر زنم💝

🍃غیرِ عشقت نیست

   عشقی بر دلم🌺

      🍃من به ســــودای

             غــــــمت پرپر زنم💝

💝عشق فقط خدا💝

@eshgekhodayi


***************************************



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی