عشق فقط خدا

عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

عشق فقط خدا

عاقبت ما کشتی دل را به دریای جنون انداختیم
عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

تا رها گردیم از دلواپسی در آنسوی خط زمان
ما در عرش کبریایی خانه ای از جنس ایمان ساختیم

با تو ام با نی عالم با تو ام ای مهربانم
ای تو خورشید فروزان من شبم شب را بسوزان

کوچکم با قطره بودن راهی ام کن سوی دریا
عاقبت باید رها شد روزی از زندان دنیا

سیر در دنیای معنا بی زمان و بی مکان
وصل در عین جدایی زندگی با جان جان
..زندگی با جان جان

عاشقان در شوق پروازند از این خاکدان
چون که باشد پای یک عشق خدایی در میان...

کانال تلگرام ما
contact
جهت ورود کلیک کنید :)
جست و جو
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰


عاشقانه های من و خدا


عشق فقط خدا


✨💞 پیر ریاضت ما
✨💞 عشق تو بود، یارا

✨🌹 گر تو شکیب داری،
✨🌹 طاقت نماند ما را

✨💞 پنهان اگر چه داری
✨💞 چون من هزار مونس

✨🌹 من جز تو کس ندارم
✨🌹 پنهان و آشکارا


✨ #اوحدی

عکس نوشته در مورد خدا


🍃🌹 مثل گیسویی
🍃🌹 که باد آن را پریشان می‌کند

🍃💞 هردلی را روزگاری
🍃💞 عشق ویران می‌کند
 
🍃🌹 ناگهان می‌آید و
🍃🌹 درسینه می‌لرزد دلم

🍃💞 هرچه جز یاد تو را
🍃💞 باخاک یکسان می‌کند

   عشق فقط خدا


🍃💞 با قلم 🖋عشق❤️ تو

       🍃💞 هر غزلی

              🍃💞 تازه شد


🍃💞 شعر محبت

      🍃💞 فقط

          🍃💞 پیش تو

               🍃💞 اندازه شد..


#محمد_امیری



عشق فقط خدا


❤️ "دوست داشتنت"

💚 در زوایاے پنهان عشق

❤️ نخستین بهانـہ ام بود؛

💚 براے پرواز

❤️ واڪنون،

💚 ازمیان ژرفنایِ احساس واشتیاق

❤️ تو مفهمومے ترین،

💚 رویایِ من هستی وخواهے بود...


 #لیلا_زند

خدا


✨💖  قال رسول الله (ص):

چهار خصلتِ را خدا بہ کسے عطا مےڪند کہ او را دوست دارد

💙✨ سکوت کہ مبدا عبادت است

💙✨ توکل بر خدا

💙✨ تواضع و فروتنے

💙✨ و بی رغبتے بہ دنیا


📒احادیث الطلاب ۵۷۴


عشق فقط خدا


✨🌹 درد اگر درد تو باشد

✨💞 چه خیالیست

✨🌹 که من،

✨💞 دلخوش داشتن،

✨🌹 خوبترین درد سرم...



✨💞  #على_صفرى




عشق فقط خدا عکس نوشته در مورد خدا


✨💞 ما را نه غمِ

✨💞 دوزخ و نه

✨💞 حرصِ بهشت


✨💞 بردار ز رخ پرده

✨💞 که مشتاقِ لقاییم ...



✨💞 #مولانا


عشق فقط خدا


🎀عشق یعنی

✨ دل یکے

دلبر یـــکے باشد فقط

🎀در فراقش
مثل باران

✨ لحظه ها بارش کنے

🎀عشق یعنے
مثل پروانه

بگـــردے دورِ یار

🎀هے بگویے
دوستت دارم و

تکرارش کنے✨


عشق فقط خدا


آرامش …🌹

هنر نپرداختن به انبوه مشکلاتی است که

حل کردنش سهم خداوند است...

به خدا💚

و تصمیماتش برایمان

ایمان داشته باشیم


روزگارتان آرام...



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی