عشق فقط خدا

عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

عشق فقط خدا

عاقبت ما کشتی دل را به دریای جنون انداختیم
عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

تا رها گردیم از دلواپسی در آنسوی خط زمان
ما در عرش کبریایی خانه ای از جنس ایمان ساختیم

با تو ام با نی عالم با تو ام ای مهربانم
ای تو خورشید فروزان من شبم شب را بسوزان

کوچکم با قطره بودن راهی ام کن سوی دریا
عاقبت باید رها شد روزی از زندان دنیا

سیر در دنیای معنا بی زمان و بی مکان
وصل در عین جدایی زندگی با جان جان
..زندگی با جان جان

عاشقان در شوق پروازند از این خاکدان
چون که باشد پای یک عشق خدایی در میان...

کانال تلگرام ما
contact
جهت ورود کلیک کنید :)
جست و جو
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۱
  • ۰

یک شعر و یک دنیا عشق

عشق فقط خدا


دلنوشته ای عاشقانه با خدا

خیلی_زیباست...

💐سلام‌ای مهربان پروردگار پاک بی همتا

خدایا، جز تو آیا مهربانی هست؟

گر چه پیمانِ خودم را با تو بشکستم

نمی شد باورم اما،

چه زیبا، باز من را سوی خود خواندی

عزیزا، من گمان کردم که دیگر راه برگشتی برایم نیست


💐خداوندا، مرا البته می بخشی
گمان کردم به جرمِ غفلتِ از تو
مرا راندی و در را ، پشت سر بستی

حبیبا، باورش سخت است

اما تو، مرا اینک برای آشتی خواندی؟؟؟


💐به پاس آشتی با تو،

اینک، من خدایا عهد می بندم

از این پس

بی شکایت، دوست خواهم داشت

بی توقع، مهر می‌ورزم
                                                                                                                                                                                                                                                                           💐خدایا، سینه‌ام را رحمتِ پاکِ گشایش، مرحمت فرما
به لب‌هایم، تبسم را
به چشمم، نور پاکت را
به قلبم، مهرورزی را
خداوندا، بلندای دعایت را ، عطایم کن


💐تو معشوقِ همه عالم
از این پس، عاشقی را پیشه‌ام فرما


💐خدایا، راستش من آدمیزادم

گاه گاهی، گر گناهی می کنم

طغیان مپندارش

کریما، من گناهی بنده‌ای دارم

و تو، بخشایشی جنس خدا

بگو آیا امید بخششم، بی جاست؟



💐خودت گفتی بخوان

می‌خوانمت اینک،

مرا دریاب

به چشمانی که می جوید تو را، نوری عنایت کن

و خالی‌ دو دست کوچکم را

هدیه‌ای اینک عطا فرما

خودت گفتی ، کسی را دست خالی برنگردانید


💐کنون این اولین وآخرینم

بارالها، راست می گویم

دگر من با خدایم آشتی هستم

ببخشا آن گناهانی، که دور از چشم مَردم

در حضورت مرتکب گشتم

گناهانی که نعمت های پاکت را مبدل کرد

خداوندا، ببخشا آن گناهانی که باعث شد،

دعایم بی اثر گردد

گناهانی که امید مرا از تو پریشان کرد


💐خدایا پیش آنانی که می‌گویند

من را تو نمی‌بخشی

تو رسوایم مکن

من گفته‌ام:

من مهربان پرودگار قادری دارم

که می‌بخشد مرا

آیا به جز این است؟


💐خدایا،

بین من با آنکه نامت را نمی خواند،

فرقی نیست؟

اگر من رابه عدلت در میان آتش اندازی

در میان آتشت هم باز می گویم:

هلا ‌ای مردمان

من مهربان پروردگار قادری دارم

که او را دوست می دارم


💐خداوندا...

چه پیوندی میان آتش

و قلبی که مهرِ تو، درآن پیداست؟

وگیرم صبر بر آتش

🌸 ولیکن_صبر_بر

     🌸 دوری_تو

         🌸  هرگز


❤️خدایا دوستت دارم!❤️


استاد گرانقدر و عاشق خدا

💖 وبلاگ و کانال عشق فقط خدا💖

www.deniz.blog.ir

@eshgekhodayi


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی