عشق فقط خدا

عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

عشق فقط خدا

عاقبت ما کشتی دل را به دریای جنون انداختیم
عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

تا رها گردیم از دلواپسی در آنسوی خط زمان
ما در عرش کبریایی خانه ای از جنس ایمان ساختیم

با تو ام با نی عالم با تو ام ای مهربانم
ای تو خورشید فروزان من شبم شب را بسوزان

کوچکم با قطره بودن راهی ام کن سوی دریا
عاقبت باید رها شد روزی از زندان دنیا

سیر در دنیای معنا بی زمان و بی مکان
وصل در عین جدایی زندگی با جان جان
..زندگی با جان جان

عاشقان در شوق پروازند از این خاکدان
چون که باشد پای یک عشق خدایی در میان...

کانال تلگرام ما
contact
جهت ورود کلیک کنید :)
جست و جو
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

❤️🌸🌹🌺


#حدیث



حضرت علی (ع):



 🌸خداوند متعال به حضرت داود علیه السلام وحى فرمود:


🌸اى داود! تو مى خواهى،


🌸من هم مى خواهم ،


🌸ولى جز آنچه من میخواهم نمى شود


🌸پس اگر تسلیم آنچه من مى خواهم بشوى،


🌸آنچه را هم تو مى خواهى عطایت مى کنم


🌸امّا اگر تسلیم آنچه من مى خواهم نشوى،

🌸در آنچه خودت مى خواهى تو را به رنج مى افکنم و

🌸جز آنچه هم که من بخواهم نخواهد شد.


 🌹اینجاست که میگن


🌹باخدا باش وپادشاهی کن🌹



و خداوند در قرآن فرموده است


چه بسا چیزی را دوست دارید

حال آنکه شر شما در آن است🌺


و چه بسا چیزی را دوست نمی دارید

حال آنکه خیر شما در آن است🌺


و خدا میداند و شما نمی دانید.🌺


سوره بقره آیه ۲۱۶


عشق فقط خدا

وبلاگ و کانال عشق فقط خدا


www.deniz.blog.ir

eshgekhodayi@


تلگرام - سروش - ایتا - آی گپ



تلگرام عشق فقط خدا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی