عشق فقط خدا

عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

عشق فقط خدا

عاقبت ما کشتی دل را به دریای جنون انداختیم
عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

تا رها گردیم از دلواپسی در آنسوی خط زمان
ما در عرش کبریایی خانه ای از جنس ایمان ساختیم

با تو ام با نی عالم با تو ام ای مهربانم
ای تو خورشید فروزان من شبم شب را بسوزان

کوچکم با قطره بودن راهی ام کن سوی دریا
عاقبت باید رها شد روزی از زندان دنیا

سیر در دنیای معنا بی زمان و بی مکان
وصل در عین جدایی زندگی با جان جان
..زندگی با جان جان

عاشقان در شوق پروازند از این خاکدان
چون که باشد پای یک عشق خدایی در میان...

کانال تلگرام ما
contact
جهت ورود کلیک کنید :)
جست و جو
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۲
  • ۰

داستانک معنوی 


خدایا اگر خودت کمکم نکنی 

بازم گناه می کنم


خداوند به حضرت داوود علیه السلام وحی کرد، نزد دانیال پیغمبر برو و به او بگو


تو یک بار گناه کردی یعنی ترک اولی کردی تو را آمرزیدم،


باز دوم گناه کردی، باز آمرزیدم،


بار سوم گناه کردی، باز آمرزیدم و


اگر برای بار چهارم گناه کنی، دیگر تو را نمی آمرزم.


حضرت داوود علیه السلام نزد دانیال رفت و

سخن خدا را به او اطلاع داد.


دانیال به داوود علیه السلام عرض کرد:

ای پیامبر خدا، تو مأموریت خود را ابلاغ نمودی.


هنگامی که نیمه های شب شد،

دانیال به مناجات و راز و نیاز با خدا پرداخت و عرض کرد: 


پروردگارا، پیامبر تو داوود علیه السلام سخن تو را به من ابلاغ نمود

که اگر بار چهارم گناه کنم، مرا نمی آمرزی


در این هنگام با چشمانی اشکبار و گریه بلند گفت


 به عزتت قسم اگر تو مرا نگاه نداری -

و کمک نکنی -

همانا تو را نافرمانی کنم و

سپس نیز نافرمانی کنم و

باز هم نافرمانی کنم.

خودت منو از این جهنم گناه خلاص کن


منبع اصول کافی جلد ۲

مرحوم شیخ کلینی


عشق فقط خدا

وبلاگ و کانال عشق فقط خدا


www.deniz.blog.ir

eshgekhodayi@


تلگرام - سروش - ایتا - آی گپ


نظرات (۱)

  • دختر خانوم❤
  • فقط خودش میتونه نگه داره مارو از گناه نکردن😔
    پاسخ:
    آگاه باشید تنها با یاد خدا دلها آرام میگیرد
    منبع خود خدا در قرآن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی