عشق فقط خدا

عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

عشق فقط خدا

عاقبت ما کشتی دل را به دریای جنون انداختیم
عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

تا رها گردیم از دلواپسی در آنسوی خط زمان
ما در عرش کبریایی خانه ای از جنس ایمان ساختیم

با تو ام با نی عالم با تو ام ای مهربانم
ای تو خورشید فروزان من شبم شب را بسوزان

کوچکم با قطره بودن راهی ام کن سوی دریا
عاقبت باید رها شد روزی از زندان دنیا

سیر در دنیای معنا بی زمان و بی مکان
وصل در عین جدایی زندگی با جان جان
..زندگی با جان جان

عاشقان در شوق پروازند از این خاکدان
چون که باشد پای یک عشق خدایی در میان...

کانال تلگرام ما
contact
جهت ورود کلیک کنید :)
جست و جو
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۲
  • ۰



داستانک معنوی


✍️....روزی حضرت موسی به خداوند متعال عرض کرد:


دلم می خواهد یکی از آن بندگان خوبت را ببینم.


خطاب آمد: به صحرا برو. آنجا مردی کشاورزی می کند.


او از خوبان درگاه ماست.


حضرت به صحرا آمد و مردی را مشغول به کشاورزی دید.


حضرت تعجب کرد که


او چگونه به درجه ای رسیده است که خداوند می فرماید از خوبان ماست.


از جبرئیل پرسش کرد. جبرئیل عرض کرد: در همین لحظه خدا او


را امتحان می کند، عکس العمل او را مشاهده کن.


بلیه ای نازل شد که آن مرد در یک لحظه هر دو چشمش را از دست داد.


نشست و بیلش را در مقابلش قرار داد و گفت: مولای من


تا تو مرا بینا می پسندیدی من داشتن چشم را دوست می داشتم.


حال که تو مرا نابینا می پسندی من نابینایی را بیش از بینایی دوست می دارم.


حضرت دید این مرد به مقام رضا رسیده است. رو کرد به آن مرد و فرمود:


ای مرد من پیغمبرم و مستجاب الدعوه.


میخواهی دعا کنم خدا چشمانت را شفا دهد؟


مرد گفت: خیر. حضرت فرمود: چرا؟ گفت: آنچه مولای من


برای من اختیار کرده بیشتر دوست می دارم


تا آنچه را که خودم برای خودم بخواهم.


🌸یکـی درد و یکی درمـان پسـندد


یکی وصل و یکی هجران پسندد


🌸من از درمان و درد و وصل و هجران


پسـندم آنچه را جانان پسندد



کانال تلگرام در مورد خدا


کانال تلگرام خدا


صوت و کلیپ معنوی در


❤️کانال تلگرامی عشق فقط خدا❤️



https://telegram.me/eshgekhodayi


Image result for ‫بنر تلگرام‬‎




نظرات (۲)

  • محمد ابراهیمے
  • و مردان بزرگ، بزرگ هستند چون به مقام رضا رسیده‌اند...از خداوند بخواهیم که روزی ماهم بفرماید.
    پاسخ:
    بله همینطور است که شما میفرمایید

    عشق خدا نصیبتان
    بسیار عالی بود.
    پاسخ:
    ممنون از نظر و لطفتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی