عشق فقط خدا

عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

عشق فقط خدا

عاقبت ما کشتی دل را به دریای جنون انداختیم
عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

تا رها گردیم از دلواپسی در آنسوی خط زمان
ما در عرش کبریایی خانه ای از جنس ایمان ساختیم

با تو ام با نی عالم با تو ام ای مهربانم
ای تو خورشید فروزان من شبم شب را بسوزان

کوچکم با قطره بودن راهی ام کن سوی دریا
عاقبت باید رها شد روزی از زندان دنیا

سیر در دنیای معنا بی زمان و بی مکان
وصل در عین جدایی زندگی با جان جان
..زندگی با جان جان

عاشقان در شوق پروازند از این خاکدان
چون که باشد پای یک عشق خدایی در میان...

کانال تلگرام ما
contact
جهت ورود کلیک کنید :)
جست و جو
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۱
  • ۰

عشق فقط خدا 70

عاشقانه های من و خدا


عشق فقط خدا


🍃🌸تا تو به خاطرِ مَنی، 

🍃🌸کَس نگذشت بر دلم


🍃🌸مثل تو کیست درجهان،

🍃🌸تا زِ تو مِهر بُگسَلَم


🍃🌸حاصل ‌عمر صرف شد،

🍃🌸در طلبِ وصال تو


🍃🌸با همه سعی اگر به خود،

🍃🌸رَه ندهی چه حاصلم



🍃🌸فِکرَت من کجا رسد،

🍃🌸در طلب وصال تو


🌸🍃این همه یاد می‌رود،

🌸🍃وَز تو هنوز غافلم



#سعدی

نظرات (۴)

  • امیررضا ڪرمے
  • زیبا
  • سیّد محمّد جعاوله
  • پست پرمعنایی بود.
    پاسخ:
    تایید شما باعث افتخاره
    سلام آقای زمانی
    وب با سلیقه ای دارید
    همه مطالبتون عالیه
    پاسخ:
    سلام حسین جان

    حس و قلب و عشقتون به خدا باعث دیدن این زیباییهاست

    ممنون از نظر با محبتتون
    سلام ممنونم از پست های خوبتون
    وبلاگ ما درباره انیمه هست
    من عکسا انیمه رو با جملات خاص ترکیب می کنم
    خوشحال میشم با هم تبادل لینک هم داشته باشیم
    پاسخ:
    سلام چقد خوب
    سفارشی هم کار میکنید؟
    مثلا یه تک مصرع معنوی رو تو عکس متناسب کار کنید
    حتما از کاراتون دیدن میکنم
    در مورد تبادل لینک فعلا شروع نکردم بعدا لطفا یادم بندازید
    فعلا تصمیم برا تبادل لینک ندارم اما حتما اینکارو میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی