عشق فقط خدا

عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

عشق فقط خدا

عاقبت ما کشتی دل را به دریای جنون انداختیم
عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

تا رها گردیم از دلواپسی در آنسوی خط زمان
ما در عرش کبریایی خانه ای از جنس ایمان ساختیم

با تو ام با نی عالم با تو ام ای مهربانم
ای تو خورشید فروزان من شبم شب را بسوزان

کوچکم با قطره بودن راهی ام کن سوی دریا
عاقبت باید رها شد روزی از زندان دنیا

سیر در دنیای معنا بی زمان و بی مکان
وصل در عین جدایی زندگی با جان جان
..زندگی با جان جان

عاشقان در شوق پروازند از این خاکدان
چون که باشد پای یک عشق خدایی در میان...

کانال تلگرام ما
contact
جهت ورود کلیک کنید :)
جست و جو
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰


4U1Tw

🍃مست عشـــــــقم

مستِ شوقــــم

مستِ دوست💝

🍃مســت ِ

معشوقی

که عالم

مستِ

اوست💝

🍃مستى

مـــن

مستیِ

انگور

نیست💖

 🍃مستِ

نـامِ معشوقـــم،💝

انگـــــــور چیست؟؟

💝کانال عشق فقط خدا💝


@eshgekhodayi

AqdgX

#تلنگر

چقد زیباست شهادت در راه خدا💝💝

باید مبارزه ای رقم زد؛🍃🍃

باید ڪـــــشت!!

🍃مـــــنیت را

🍃تـــــڪبر را

🍃دلـــــبستگے را

🍃غـــــرور را

🍃غـــــفلت را

🍃آرزوهاے دراز را

🍃حـــــسد را

🍃حـــــرص را

🍃تـــــرس را

🍃هـــــوس را

🍃شـــــهوت را

🍃حب دنـــــیا را ...

🍃باید از خود گـــــذشت

🍃باید ڪشت نـــــفس را ...❗️

💖وابستگی به هر چیزی  غیر از خدا را 💖

👌" شــــــــــهادت " درد دارد 💝

دردش ڪشتن لـــــذت هاست ...🌺🌺

باید ڪشته شویم ، تا شـــــهید شویم💝💝

💝کانال عشق فقط خدا💝


@eshgekhodayi

CArGP


💝💝💖💖     #مناجات_عاشقانه 💝💝💖💖


دلنوشته


زیباترینم...خدا 🙏

🍃به تو می اندیشم🌺

🍃به تو ای خالق جان💝

🍃به تو می اندیشم🌺

🍃به تو ای خالق من💝

🍃خالق عشق و همه زیبایی🌺

🍃ای تو نزدیک به من از خود من💝

🍃به تو می اندیشم🌺

🍃به تو که صاحب دنیای منی💝

🍃صاحب هر چه که هست🌺

🍃هرچه که نیست💝

🍃به تو ای مالک هستی🌺

🍃به تو ای عاشق زیبایی ها💝

🍃ای خداوند همه خوبی ها🌺

🍃به تو می اندیشم💝

🍃مهربانا ،🌺

🍃نظری کن به من لولی مست💝

🍃که ز تنهایی خود دلگیرم🌺

🍃بارالها ز من خسته مگیر💝

🍃عاشقی کردن و  سر دادن و سرمستی را🌺

🍃عشقِ پروانه شدن💝

🍃سوختن در شعله ی عشق🌺

🍃تا ابد  سر تا پا شمع بودن💝

ذوب گشتن🌺

🍃به تو می اندیشم💝

🍃ای تو تنها یارم ،🌺

💝کانال عشق فقط خدا💝


@eshgekhodayi

oqg9q

‍ #شعر_معنوی

بی همگان به سر شود

 💞بی تو به سر نمی شود💞

داغ تو دارد این دلم

جای دگر نمی شود

دیده عقل مست تو

چرخه چرخ پست تو

گوش طرب به دست تو

💞بی تو به سر نمی شود💞

جان ز تو جوش می کند

دل ز تو نوش می کند

عقل خروش می کند

💞بی تو به سر نمی شود💞

خمر من و خمار من

 باغ من و بهار من

خواب من و قرار من

💞 بی تو به سر نمی شود💞

جاه و جلال من تویی

ملکت و مال من تویی

آب زلال من تویی

💞بی تو به سر نمی شود💞

گاه سوی وفا روی

 گاه سوی جفا روی

آن منی کجا روی

💞بی تو به سر نمی شود💞

دل بنهند برکنی

 توبه کنند بشکنی

این همه خود تو می کنی

💞بی تو به سر نمی شود💞

بی تو اگر به سر شدی

زیر جهان زبر شدی

باغ ارم سقر شدی

💞بی تو به سر نمی شود💞

گر تو سری قدم شوم

ور تو کفی علم شوم

ور بروی عدم شوم

 💞بی تو به سر نمی شود💞

خواب مرا ببسته ای

نقش مرا بشسته ای

وز همه ام گسسته ای

💞بی تو به سر نمی شود💞


گر تو نباشی یار من

گشت خراب کار من

مونس و غمگسار من

💞بی تو به سر نمی شود💞

بی تو نه زندگی خوشم

بی تو نه مردگی خوشم

سر ز غم تو چون کشم

 💞بی تو به سر نمی شود💞

هر چه بگویم ای سند

نیست جدا ز نیک و بد

هم تو بگو به لطف خود

 💞بی تو به سر نمی شود💞

          💖کانال عشق فقط خدا💖

@eshgekhodayi




kGl9u


#عشق_آسمانی


🍃هر چه به جز خیالِ او

🍃قصٖد حریمِ دل کند💝


🍃در  نگشایمش  بـه  رو،

🍃از درِ دل ، بـرانمش💝

#مولانا


نظرات (۵)

  • خانه سلامتی
  • بسیار بسیار عالی 
    پاسخ:
    ممنون از شما دوست عزیز و همراه خدا

    عشق خدا نصیبتان
    زیبا بود و
    دلنشین
    لایک به این همه احساس و شور خدایی
    پاسخ:
    ممنون از نظر و لطفتون .......هذا من فضل ربی
    نگاه زیبا و خالصانه تون موجب صفای دوصدچندان وبلاگ شده
    آرزومندموفقیت روز افزون و اجابت خواسته های دلتون
    پاسخ:
    ممنون از نگاه زباتون و نظر پرمهرتون
    ما هم آرزومند آرزوهاتون هستیم و عشق خدا رو براتون آرزومندیم

    ﺑﻪ ﻣﺎ ﮔﻔﺘﻨﺪ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﻨﯿﺪ


     ﮔﻔﺘﯿﻢ ﺑﺎ ﮐﯽ ؟؟


     ﮔﻔﺘﻨﺪ ﺑﺎ ﺗﯿﻢ ﺩﻧﯿﺎ


     ﺗﺎ ﺧﻮﺍﺳﺘﯿﻢ ﺑﭙﺮﺳﯿﻢ ﺑﺎﺯﯼ ﭼﯽ ؟


     ﺳﻮﺕ ﺁﻏﺎﺯ ﺑﺎﺯﯼ ﺭﻭ ﺯﺩﻥ . ﻓﻘﻂ ﻓﻬﻤﯿﺪﯾﻢ ﺧﺪﺍ ﺗﻮ ﺗﯿﻢ ﻣﺎﺳﺖ


     ﺑﺎﺯﯼ ﺷﺮﻭﻉ ﺷﺪ ﻭ ﺩﻧﯿﺎ ﭘﺸﺖ ﺳﺮ ﻫﻢ ﺑﻪ ﻣﺎ ﮔﻞ ﻣﯿﺰﺩ


     ﻭﻟﯽ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﺑﻪ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﺍﻣﺘﯿﺎﺯ ﻫﺎ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺑﻮﺩ


     ﺗﻮ ﻫﻤﯿﻦ ﻓﮑﺮ ﺑﻮﺩﻡ ﮐﻪ ﺧﺪﺍ ﺯﺩ ﭘﺸﺘﻢ ﻭ ﺧﻨﺪﯾﺪ ﻭ ﮔﻔﺖ :


    ﻧﮕﺮﺍﻥ ﻧﺒﺎﺵ ﺗﻮ ﻭﻗﺖ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﻣﯿﺒﺮﯾﻢ ﺣﺎﻻ‌ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﻦ


     ﮔﻔﺘﻢ ﺁﺧﻪ ﭼﻄﻮﺭﯼ ؟؟؟


     ﺑﺎﺯﻡ ﺧﻨﺪﯾﺪ ﻭ ﮔﻔﺖ : ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺎﺩﻩ .


    ﻓﻘﻂ ﭘﺎﺱ ﺑﺪﻩ ﺑﻪ ﻣﻦ ، ﺑﺎﻗﯿﺶ ﺑﺎﻣﻦ...



    واقعا متشکرم عالیه خدا خیرتان بده.
    پاسخ:
    سلام بر شما همراه عزیز وبلاگ خواهش میکنم عشق خدا نصیب دل زیباتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی