عشق فقط خدا

عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

عشق فقط خدا

عاقبت ما کشتی دل را به دریای جنون انداختیم
عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

تا رها گردیم از دلواپسی در آنسوی خط زمان
ما در عرش کبریایی خانه ای از جنس ایمان ساختیم

با تو ام با نی عالم با تو ام ای مهربانم
ای تو خورشید فروزان من شبم شب را بسوزان

کوچکم با قطره بودن راهی ام کن سوی دریا
عاقبت باید رها شد روزی از زندان دنیا

سیر در دنیای معنا بی زمان و بی مکان
وصل در عین جدایی زندگی با جان جان
..زندگی با جان جان

عاشقان در شوق پروازند از این خاکدان
چون که باشد پای یک عشق خدایی در میان...

کانال تلگرام ما
contact
جهت ورود کلیک کنید :)
جست و جو
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

yWbkq


#مناجات_عاشقانه

پروردگارا....🍃🌺

در این روز زیبا ...🍃🌺

قرار دلهای بیقرار ما باش... 🍃🌺

فراوانی را در زندگی ما جاری کن...🍃🌺

حضورمان را پر معنا کن...🍃🌺

وجودمان را لبریز از آرامش کن..🍃🌺

قلبهایمان را سرشار از عشق کن...🍃🌺

کلام مان را لبریز از محبت کن...🍃🌺

انسانیت ما را کامل کن...🍃🌺

ایمان ما را زیاد گردان...🍃🌺

ما را بندگان شاکر قرار ده

نه شاکی...🍃🌺

سد مشکلات را شکسته... 🍃🌺

محبت ها را فزونی ده...🍃🌺

دلهای ما را پاک کن...🍃🌺

از آلودگی ها...🍃🌺

آمین...🍃🌺

💝کانال عشق فقط خدا💝


@eshgekhodayi



TA5C1


#داستانک_قابل_تامل


چوپانی عادت داشت تا در یک مکان معین زیر یک درخت بنشیند و

گله گوسفندان را برای چرا در اطراف آنجا نگه دارد.


 زیر درخت سه قطعه سنگ بود که چوپان همیشه از آنها برای

آتش درست کردن استفاده می‌کرد و برای خود چای آماده می‌کرد.
 


هر بار که او آتشی میان سنگها می‌افروخت متوجه می‌شد که

یکی از سنگها مادامی که آتش روشن است سرد است اما دلیل آن را نمی‌دانست.


چند بار سعی کرد با عوض کردن جای سنگها چیزی دست‌گیرش شود اما

همچنان در هر جایی که سنگ را قرار می‌داد سرد بود تا

اینکه یک روز وسوسه شد تا از راز این سنگ آگاه شود.
 
تیشه‌ای با خود برد و سنگ را به دو نیم کرد.

آه از نهادش بر آمد. میان سنگ موجودی بسیار ریز مانند کرم زندگی می‌کرد.

 رو به آسمان کرد و خداوند را در حالی که

اشک صورتش را پوشانده بود شکر کرد و گفت:

❄️💠❄️💠❄️💠❄️💠❄️💠❄️💠

 «خدایا، ای مهربان، تو که برای کرمی این چنین می‌اندیشی و

به فکر آرامش او هستی پس ببین برای من چه کرده‌ای و

من هیچگاه سنگ وجودم را نشکستم تا مهر تو را به خود ببینم.»

   
       💖کانال عشق فقط خدا💖

@eshgekhodayi



es9Iv



#داستانک_قابل_تامل


#انسانیت ساده یا پیچیده 10


☘یک ﺳﺮﺑﺎﺯ ﺁﻟﻤﺎﻥ ﺷﺮﻗﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﻮﺩﮎ ﺟﺎ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﺯ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﺍﺵ

 ﺳﯿﻢ ﺧﺎﺭﺩﺍﺭ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺑﺮﻟﯿﻦ ﺭﺍ ﮐﻨﺎﺭ ﺯﺩه بود ،

ﺍﯾﻦ ﺳﺮﺑﺎﺯ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﺑﻪ ﮐﺸﻮﺭ اﻋﺪﺍﻡ ﺷﺪ!


☘ﻣﺘﻦ ﺯﯾﺮ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺍﯼ ﺩﺭ ﺩﻓﺘﺮ ﯾﺎﺩﺍﺷﺖ ﺍﯾﻦ ﺳﺮﺑﺎﺯ اﺳﺖ:


ﮔﺎﻫﯽ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﻮﺩﻥ ﮔﻨﺎﻩ ﺑﺰﺭﮔﯿﺴﺖ ،

ﺍﮐﻨﻮﻥ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﻢ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﮐﻤﮏ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﺑﯿﮕﻨﺎﻩ ﮐﻪ

 ﺑﺎﺯﯾﭽﻪ ﺟﻨﮓ ﻭ ﺧﺸﻮﻧﺖ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ

 ﻓﺮﺩﺍ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻃﻠﻮﻉ ﺁﻓﺘﺎﺏ ﻣﺮﺍ ﺑﺪﺳﺘﺎﻥ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻣﯽﺳﭙﺎﺭﻧﺪ !

ﻣﯿﺪﺍﻧﻢ ﮐﻪ ﺍﻧﺴﺎﻧﯿﺖ ﻫﺮﮔﺰ ﻧﻤﯿﻤﯿﺮﺩ ،

ﻭﻟﯽ ﺑﺪﺍﻧﯿﺪ ﮐﻪ ﮔﺎﻫﯽ اﻧﺴﺎﻧﯿﺖ ﮔﻨﺎﻩ ﺑﺰﺭﮔﯿﺴﺖ...!

 


☘ﻣﺠﺴﻤﻪ ﺍﯾﻦ ﺳﺮﺑﺎﺯﺩﺭ 70 ﮐﺸﻮﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪ ،

ﻭ 317 ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﻨﺎﻡ ﺍﯾﻦ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﺰﺭﮒ ﻧﺎﻣﮕﺬﺍﺭﯼ ﺷﺪ ،

ﻭ ﺁﻥ ﮐﻮﺩﮎ ﻫﻢ ﺑﻨﯿﺎﻧﮕﺬﺍﺭ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ بزﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺑﻨﯿﺎﺩﻫﺎﯼ ﺧﯿﺮﯾﻪ ﺩﺭ ﮐﺸﻮﺭ ﺁﻟﻤﺎﻥ ﺷﺪ !


☘ﺑﻘﻮﻝ ﺑﺮﺗﺮﺍﻧﺪ ﺭﺍﺳﻞ :

✨ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺍﻧﺴﺎﻧﯿﺖ ﺑﻪ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭ ﺑﮕﺬﺍﺭﯾﺪ ، ﻧﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ✨

ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﺜﻞ ﺭﺍ ﻫﺮ ﺟﺎﻧﻮﺭﯼ ﺑﻠﺪ ﺍﺳﺖ...!!!

💖کانال عشق فقط خدا💖

@eshgekhodayi



Z8acx


#آموزنده

✳️ اذان


خیلی خیلی جالبه❤️

آﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ: ﺩﺭﻃﻮﻝ24 ﺳﺎﻋﺖ ﺷﺒﺎﻧﻪ ﺭﻭﺯ،


ﻫﯿﭽﮕﺎﻩ ﺻﺪﺍﯼ ﺍﺫﺍﻥ ﺍﺯ ﺭﻭﯼ ﮐﺮﻩ ﺯﻣﯿﻦ ﻗﻄﻊ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ!

ﺻﺪﺍﯼ ﺍﺫﺍﻥ ﺩﺭ ﮐﺮﻩ ﺯﻣﯿﻦ ﺩﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺒﺎﻧﻪ ﺭﻭﺯﻗﻄﻊ نمےﺸﻮﺩ ﻭ


ﺩﺭ ﻫﺮ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺍﯼ ﺑﻪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺑﺮﺳﺪ ﺑﻼﻓﺎﺻﻠﻪ ﺩﺭﺟﺎﯼ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺁﻏﺎﺯ مےﺸﻮﺩ .


ﮔﻔﺘﻦ ﺍﺫﺍﻥ 4 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺯﻣﺎﻥ ﻻﺯﻡ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﺯﻣﯿﻦ ﺩﺍﺭﺍﯼ 360 ﺧﻂ ﻓﺮﺿﯽ ﺍﺯﻗﻄﺐ ﺷﻤﺎﻝ ﺑﻪ


ﻗﻄﺐ ﺟﻨﻮﺏ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﻌﺎﺩﻝ 360 ﺩﺭﺟﻪ ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ؛


ﻫﻨﮕﺎﻣﯽ ﮐﻪ، ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺜﺎﻝ : ﻇﻬﺮ ﺷﺮﻋﯽ ﺩﺭﺧﻂ1 ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯿﺸﻮﺩ،


4ﺩﻗﯿﻘﻪ ﻃﻮﻝ ﻣﯿﮑﺸﺪﺗﺎ ﻇﻬﺮﺷﺮﻋﯽ ﺩﺭﺧﻂ 2 ﺷﺮﻭﻉ ﺷﻮﺩ،ﻭ


ﺍﯾﻦ ﻣﺪﺕ ﻣﻌﺎﺩﻝ ﺯﻣﺎﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺧﻂ ﯾﮏ ﺍﺫﺍﻥ ﮔﻔﺘﻪ ﻣﯿﺸﻮﺩ .


ﺑﻪ ﺍین ﺗﺮﺗﯿﺐ 360 ﺿﺮﺑﺪﺭ 4ﻣﯿﺸﻮﺩ 1440 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﮐﻪ ﻣﻌﺎﺩﻝ24 ﺳﺎﻋﺖ ﺍﺳﺖ .....

ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻛﺒﺮ ... اینجاست که خدای متعال خطاب به پیامبرش (ص) میفرماید:

"و رفعنا لک ذکرک" یعنی ذکر و یاد تو را بلند کردیم...


یعنی حداقل در هر اذان که یادی از پیامبر میشود و اسم مبارکش ذکر میگردد.

پس هیچ دقیقه ای روی کره ی زمین نیست مگر آنکه


اسم خدا و رسول خدا آورده شود ....🌹🌿


   💖کانال عشق فقط خدا💖

@eshgekhodayi



kUrpd


#شعر زیبای معنوی

💕اگر در خانه قلب تو مهمانم

 دعایم کن🌸

🍂🍃🍂🍃

💕اگر هر لحظه در یاد تو می‌مانم

 دعایم کن🌸

🍂🍃🍂🍃

💕اگر باران عشق از چشمهایت

تند می‌بارد🌸

🍂🍃🍂🍃

💕تصور کن که من هم زیر بارانم

دعایم کن🌸

🍂🍃🍂🍃

💕اگر غم سینه‌ات را می‌فشارد

مثل من هر روز🌸

🍂🍃🍂🍃

💕منم مثل تو جزو مهربانانم

 دعایم کن🌸

🍂🍃🍂🍃

💕اگر چشم‌انتظاری تا عزیزت

باز برگردد🌸

🍂🍃🍂🍃

💕به یادم باش من هم چشم‌گردانم

دعایم کن🌸

🍂🍃🍂🍃

        💖کانال عشق فقط خدا💖

@eshgekhodayi


MR5dT


#شعر_معنوی

✨تو را دارم ای جان ، جهان با من است

تو تا با منی، جان جان با من است


🌟چو می‌تابد از دور پیشانی‌ات

🌟کران تا کران آسمان با من است



💫چو خندان به سوی من آیی به مهر

💫بهاری پر از ارغوان با من است !


✨کنار تو هر لحظه گویم به خویش

✨که خوشبختی بی‌کران با من است


🌟روانم بیاساید از هر غمی
🌟چو بینم که مهرت روان با من است


 


      💖کانال عشق فقط خدا💖

@eshgekhodayi



5p36S


#انسانیت ساده یا پیچیده


خدایا


اگر زندگی دوباره ای می داشتم

نمی گذاشتم حتی یک روز بگذرد ،


بی آنکه به مردمی که دوستشان دارم


بگویم که دوستتان دارم


به انسانها می قبولاندم که محبوب من اند و

همواره در کمند عشق زندگی می کردم .


خدایا اگر دل در سینه ام همچنان می تپید ، نفرتم را بر یخ می نوشتم و

طلوع خورشید را به انتظار می نشستم …..


با اشک هایم گل های رز را آب می دادم تا

درد خار ها و بوسه گلبرگ هایشان را احساس کنم .


به انسان ها نشان می دادم که چه در اشتباهند که

گمان می برند پیر شدند دیگر نمی توانند عاشق باشند .


به هر کودکی دو بال می دادم اما رهایش می کردم تا خود پرواز را بیاموزد .


من دریافته ام که همگان می خواهند بر قله کوه زندگی کنند ،


بی آنکه بدانند خوشبختی واقعی


درک عظمت کوه است “


**************

کانال تلگرام در مورد خدا


کانال تلگرام خدا


صوت و کلیپ معنوی در


❤️کانال تلگرامی عشق فقط خدا❤️



https://telegram.me/eshgekhodayi


Image result for ‫بنر تلگرام‬‎


نظرات (۲)

  • حسین مداحی
  • بسیار عالی. مثل همیشه خوب و عالی.
    ممنون
    پاسخ:
    حسین جان این هفته رو مشهد بودم 7روز از وبلاگ بیخبر بودم دلم برا اینجا تنگ شده بود واقعا یاد خدا ارامبخش دلهاست البته مشهدم جاییست پر از ارامش معنوی  نایب االزیاره دوستان هم بودم
    سپاس بابت مطالب وتصاویرفوق العاده .....
    پاسخ:
    خواهش میکنم همراه خوب وبلاگ خدا عشق الهی روزیتان باد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی