عشق فقط خدا

عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

عشق فقط خدا

عاقبت ما کشتی دل را به دریای جنون انداختیم
عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

تا رها گردیم از دلواپسی در آنسوی خط زمان
ما در عرش کبریایی خانه ای از جنس ایمان ساختیم

با تو ام با نی عالم با تو ام ای مهربانم
ای تو خورشید فروزان من شبم شب را بسوزان

کوچکم با قطره بودن راهی ام کن سوی دریا
عاقبت باید رها شد روزی از زندان دنیا

سیر در دنیای معنا بی زمان و بی مکان
وصل در عین جدایی زندگی با جان جان
..زندگی با جان جان

عاشقان در شوق پروازند از این خاکدان
چون که باشد پای یک عشق خدایی در میان...

کانال تلگرام ما
contact
جهت ورود کلیک کنید :)
جست و جو
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

عشق فقط خدا 17


عاشقانه های من و خدا


عکس نوشته های زیبا در مورد خدا


عشق فقط خدا عکس نوشته در مورد خدا


🍃🌹خدای من

🍃🌹تـــو

🍃🌹هــــر روز

🍃🌹خـــــوب تــــر می شــــوی . . .

🍃🌹و مــــن . . .

🍃🌹هــــر لحــظــه

🍃🌹عـــاشــــق تـــر . . .


🍃🌹ایـــن هــمه

🍃🌹دوســت داشــتنــی بـــودنـــت

🍃🌹 دارد از ســـرم، ســـر مــیرود . . .



🍃🌹 خـــوب مــــــن ،

🍃🌹 کــمی آرام تـــر . . .


🍃🌹 کــمی کنــدتـــر . . . مهـــــربـان بـاش . . .


🍃🌹بگـذار بـه پـایــت بــرســم . . .



عشق فقط خدا عکس نوشته در مورد خدا


💞دلم به مهرِ تو

        💞صد پاره باد و

                      💞هر پاره


💞هزار ذره و

         💞هر ذره

              💞در هوایِ تو باد ...!


✨💞 #هلالی_جغتایی



خدا

🌾مشرق و مغرب ار روم💞


     ور سوی💞

              آسمان💞

                       شوم💞


               نیست💞
 
             نشان💞

     زندگی💞

🌾تا نــرســـد نشان تـــو💞


عشق فقط خدا


✨💞یا رب ز کَرَم
✨💞دری به رویم بگشا

✨💞راهی که در او
✨💞نجات باشد بنما



✨💞مستغنی‌ام از هر دو جهان
✨💞کن به کَرَم

✨💞جز یاد تو هر چه هست
✨💞برْ از دل ما...



عشق فقط خدا


نــــــداےِ


  عشـــــقِ تو


      دیشــــب


         در انــــدرون


                دادنــــد


فضـــــاے
  سینــــــه
     حافـــــظ


          هنـــوز
             پر ز صـــداست



#حافظ


عشق فقط خدا


✨❤️چیزی عزیزتر

✨💚ز تمام دلم نبود


✨❤️ای پاره ی دلم

✨💚که بریزم به پای تو


✨❤️در خاک هم دلم

✨💚به هوای تو می تپد



✨❤️چیزی کم از بهشت ندارد

✨💚هوای تو







عشق فقط خدا


✨❤️تا وَلوَلهٔ عشق تو

✨🌺در گوشم شد



✨💚عقل و

✨🌹خرد و

✨💞هوش،

✨💜فراموشم شد


✨❤️تا یک ورق از عشق تو،

✨💚از بر کردم

✨❤️سیصد ورق از علم

✨💚فراموشم شد


 
✨🌹 #ابوسعید_ابوالخیر



عشق فقط خدا

.
🍃✨تا هشیاری
🍃✨به طعم مستی نرسی
 
🍃✨تا تن ندهی
🍃✨به جان پرستی نرسی


🍃✨تا در غم عشق دوست
🍃✨چون آتش وآب

🍃✨از خود نشوی نیست،
🍃✨به هستی نرسی



 
🍃✨ #مـولانا


عشق فقط خدا


 ✨💚✨‏من
 
    ✨💝✨ملک
 
        ✨💖✨بودم
 
             ✨💜✨و
 
              ✨❤️✨فردوس
 
            ✨💛✨برین
 
       ✨💚✨جایم
 
  ✨💙✨بود

 


#حافظ

عشق فقط خدا


✨💞 نیست به جز رضای تو

✨💞 قفل گشای عقل و دل


✨💞 نیست به جز هوای تو

✨💞 قبله و افتخار جان...


💞 #مولانا

*****************************

عشق فقط خدا


❤️ کانال تلگرامی عشق فقط خدا ❤️


https://telegram.me/eshgekhodayi

تلگرام عشق فقط خدا


نظرات (۲)

  • 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
  • با اجازه کپی :)
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    چون هدف فقط خداست
    کپی از همه مطالب با افتخار آزاد است
  • گرافیست ارشد
  • ممنون ، تصاویر زیبایی بود ...
    اینم کانال تلگرام خودتونه ؟؟
    پاسخ:
    سلام ممنون از حسن نظرتون
    بله کانال تلگرام عشق فقط خدا مال همین وبلاگ و البته خیلی پربار تر و کامل تر از اینجا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی